• ems86

    Så olika resultat mellan testen?

    God morgon!

    BIM idag eller i morgon. Får detta fina plus på CB medan RFSU visar väldigt svagt. Vad tänker ni om det?

  • Svar på tråden Så olika resultat mellan testen?
  • Mosokorv

    Att du är solklart gravid - grattis om det var önskat!

    Rfsu är enligt mig det sämsta märkt på gravtest man kan använda. De flesta ser ut som ditt länge innan de blir rejäla plus och de verkar kräva en riktigt hög koncentration av hcg för att ge ett riktigt fint utslag. Innan BIM blir de nästan alltid blanka eller ger en tron på spökstreck. Sällan ser man en bild på ett riktigt starkt plus på deras test om inte kvinnan gått en bra bit över bim.

  • ems86
    Mosokorv skrev 2021-01-26 07:51:13 följande:

    Att du är solklart gravid - grattis om det var önskat!

    Rfsu är enligt mig det sämsta märkt på gravtest man kan använda. De flesta ser ut som ditt länge innan de blir rejäla plus och de verkar kräva en riktigt hög koncentration av hcg för att ge ett riktigt fint utslag. Innan BIM blir de nästan alltid blanka eller ger en tron på spökstreck. Sällan ser man en bild på ett riktigt starkt plus på deras test om inte kvinnan gått en bra bit över bim.


    Tack och tack! Det låter ju oerhört frustrerande för oss som vill testa ofta och har lätt för att bli orolig..
  • EMSAAN

    Det är ett plus helt klart. upplever att alla dom där ?tunna? stickorna förvirrar en. Så kör bara CB - köp ett digitalt!:)

  • Guldpäron
    Mosokorv skrev 2021-01-26 07:51:13 följande:

    Att du är solklart gravid - grattis om det var önskat!

    Rfsu är enligt mig det sämsta märkt på gravtest man kan använda. De flesta ser ut som ditt länge innan de blir rejäla plus och de verkar kräva en riktigt hög koncentration av hcg för att ge ett riktigt fint utslag. Innan BIM blir de nästan alltid blanka eller ger en tron på spökstreck. Sällan ser man en bild på ett riktigt starkt plus på deras test om inte kvinnan gått en bra bit över bim.


    Låter som du testat mycket och har erfarenhet. Är din erfarenhet att detta gäller även för RFSU's testa tidigt-test? Är idag på ÄL+11 och känner mig gravid i kroppen, men fick supernegativt test idag. Så tyckte din teori om dessa test låter spännande.
Svar på tråden Så olika resultat mellan testen?