• Tue 26 Jan 2021 08:49
    364 visningar
    6 svar
    -1
    6
    364

    Gravid?

    Hej, måste bara skriva av mig lite. Skulle haft mens i söndags (mensen brukar komma på dagen alt. dagen innan). Forfarande ingen skymt av mensen men känner symtom som jag vanligtvis kan ha med svullna bröst, molvärk osv. Igår tog jag ett ÄL-test bara för skoj och jag tolkar resultatet som positivt, eller? 


    Nu börjar man ju fundera över sista tiden och tycker jag varit yr och ev. lite illamående sista veckan. Ska köpa gravtest så fort apoteket öppnar men undrar om någon varit med om något liknande och hur det gick, gravid eller inte?


     


  • Svar på tråden Gravid?
  • Tue 26 Jan 2021 12:40
    #1

    Jag hade inga gravtest hemma utan tog ett ägglossningstest som var positivt. Vet att man inte ska göra det men var ändå 2 dagar innan bim. Fick sedan hem mina gravtester dagen efter och det visade plus direkt :)

  • Tue 26 Jan 2021 12:53
    #2
    emmy87 skrev 2021-01-26 12:40:05 följande:

    Jag hade inga gravtest hemma utan tog ett ägglossningstest som var positivt. Vet att man inte ska göra det men var ändå 2 dagar innan bim. Fick sedan hem mina gravtester dagen efter och det visade plus direkt :)


    Tack för ditt svar. Glad Har köpt test nu så ska kolla så fort jag kan kissa Cool Oklart vad jag vill att det visar. Vi planerar inte att skaffa fler barn nu men jag är inte helt främmande för det heller... 

    Spännande Skrattande
  • Tue 26 Jan 2021 15:41
    #3


    Och där kom svaret.. Positivt gravtest också. PlusDrömmer
  • Tue 26 Jan 2021 17:39
    #4

    Grattis ????

  • Tue 26 Jan 2021 19:56
    #5

    Fattar inte varför de blir frågetecken när det ska vara glad smileys :)

  • Mon 1 Feb 2021 21:23
    #6
    emmy87 skrev 2021-01-26 19:56:02 följande:

    Fattar inte varför de blir frågetecken när det ska vara glad smileys :)


    Tack så mycket :) Nää jag vet, jättedrygt att inte smileysarna hänger med!
Svar på tråden Gravid?