• Mandypanndy

    Gravid eller ej ?

    Hej jag behöver hjälp !

    För en vecka sen fick jag ett svagt liknande plus, strecket var väldigt smalt men blått. Idag en vecka senare gör jag ett nytt test. Den 27 januari fick även ett plus men den här var lika tjock som kontroll strecket men det hamna inte i mitten ? Vad betyder det ? Är så förvirrad. Hoppas någon kan hjälpa mig.

  • Svar på tråden Gravid eller ej ?
  • Anonym (Cd)
    Mandypanndy skrev 2021-01-27 07:04:44 följande:

    Hej jag behöver hjälp !

    För en vecka sen fick jag ett svagt liknande plus, strecket var väldigt smalt men blått. Idag en vecka senare gör jag ett nytt test. Den 27 januari fick även ett plus men den här var lika tjock som kontroll strecket men det hamna inte i mitten ? Vad betyder det ? Är så förvirrad. Hoppas någon kan hjälpa mig.


    Vilken cd är du på? Hade du varit gravid skulle jag tro dagens test visat tydligare plus!
  • Mandypanndy

    Senaste mensen var den 14 December. Och det nya sträcket är också blå och tjockare än första gången jag tog det. Saken är att det placerades inte i mitten.

  • Anonym (Cd)
    Mandypanndy skrev 2021-01-27 08:02:05 följande:

    Senaste mensen var den 14 December. Och det nya sträcket är också blå och tjockare än första gången jag tog det. Saken är att det placerades inte i mitten.


    Ta ett nytt så slipper du undra.
  • Mosokorv

    Räknar jag rätt så är du på cykeldag 45 idag. De 2 missvisande testen har inte fungerat för de ska inte se ut så där eller ha smala streck. Köp ett clearblue digitalt idag och ta det. Du behöver inte vänta på morgonurin så här långt efter. Är du gravid kommer det med största sannolikhet visa det.

Svar på tråden Gravid eller ej ?