• Anonym (Bikille 37)

Föredrar du att suga eller slicka?

Hej. 

I denna tråd undrar jag vad ni föredrar, så rösta gärna. .

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Föredrar du att suga eller slicka?
  • Anonym (bikvinna)

Är bisexuell och gillar båda. Tycker att det kvinnliga könet är mer spännande och eggande men kukar är roliga och sexiga särskilt när de är virila och hårda. Lite lättare att tillfredsställa vilket har sina fördelar. Men kvinnors är sexigare att titta på och smakar mer intressant.

• Stefano82
    Anonym (bikvinna) skrev 2021-01-29 19:03:40 följande:

Är bisexuell och gillar båda. Tycker att det kvinnliga könet är mer spännande och eggande men kukar är roliga och sexiga särskilt när de är virila och hårda. Lite lättare att tillfredsställa vilket har sina fördelar. Men kvinnors är sexigare att titta på och smakar mer intressant.

Mysigt är det att bli avsugen men det kvinnliga könet är så fint att titta på och slicka.
  • Anonym (4)
    Anonym (Kvinna) skrev 2021-01-29 19:38:12 följande:

Inget av det!

Då har inte din röst kommit med.. fanns ingen kvinna som röstat inget av det när jag röstade precis.

Jag röstade att jag föredrar båda och är kvinna. Även om jag kanske är lite mer för att slicka.
  • Anonym (Bikille 37)
    Anonym (bikvinna) skrev 2021-01-29 19:03:40 följande:

Jag förstår vad du menar. Ibland vill man ha en hård och härlig kuk, men ibland vill man ha en våt fitta!
  • Litenmenhård

Jag föredrar att göra både ock. Omväxling förnöjer, som det heter. .

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
Svar på tråden Föredrar du att suga eller slicka?