• Anonym (Male 39)

    Erfarenhet av Bodycontact

    Hej!

    Undrar om någon vill dela med sig av erfarenheter från BC och när man lägger ut en annons - eller svarar på en annons. Par söker par eller par söker kille eller kille söker par.

    Vad har ni för erfarenhet av dessa annonser? Vissa annonser vill man ju nästan glömma att man läst och andra blir man ju riktigt intresserade av. Om man svarar seriöst på en annons, hur stor är möjligheten till träff?

    Skulle ni säga att Tinder är bättre att använda än BC?

    Vi bor i en mindre stad och skulle gärna åka några mil för att inte stöta på någon man känner.

    Tips och råd hur man lyckas bäst!?

    En seriös annons krävs iaf, vi svarar seriöst och är 39 och 38 år. Söker åldersspannet 28-29 upp mot 43-44 år.

    Skulle du säga att alla som lägger upp annons är seriösa eller faller det ibland när man tagit kontakt och det blir inget pga den som lagt upp annonsen?

    Erfarenheter från både BC men även Tinder och andra appar emottagnes tacksamt.

  • Svar på tråden Erfarenhet av Bodycontact
  • Leostar

    Bra erfarenheter för det mesta.
    Behöver inte heller gå via annonser utan kan vara att man snubblar över varandra genom att se vilka som är online och dylikt.

    Rekommenderar verifiering av något slag ganska tidigt så ni inte slösar tid på fel människor, kan vara ett samtal mellan tjejerna eller via Kik.

  • Tobben

    Jag har bra erfarenheter av BC. Par som annonserar räknar jag med är seriösa. Svarar de inte när jag svarar på deras annons räknar jag med att jag inte passade och respekterar det och går vidare. Jag har träffar flera par där och är nöjd med samtliga möten.

    Minuset med bc är alla killar som inte kan ta ett nej, som skriver dåligt och som blir otrevliga, men som tur är så finns en blockeringsfunktion.

    Via Tinder har jag aldrig träffat par, men det skulle säkert funka bra det också. Då blir det mer på era villkor eftersom bara de ni svajpat höger på kan svara.

  • Anonym (Male 39)

    Okej, tack för svar. Vi har väl egentligen tanken att ta med en extra man men jag håller med, paren som skriver verkar mera seriösa och vi utesluter inte ett par, tvärtom.

    Verifiering tidigt var ett bra tips, är det kutym att man direkt kan fråga efter bilder för till syvende och sist så vill vi ha någon som vi tycker är attraktiv även till utseende och inte bara någon som är duktig på att formulera sig.

  • Leostar

    Har man fått kontakt med en profil och båda har ett intresse så är det vanligt att man kör nån slags verifiering och då även foto.

  • Sexlicens

    Har precis träffat en kvinna via BC.

    Bytte till Kik, där vi växlade lite bilder.

    Träffades efter ca ett dygn när vi skulle fika.

    Synkade kanon och hon bad mig sova över.

    Plötsligt händer det, även på BC.

  • Anonym (Mest vider där...)

    De enda jag fått kontakt med där är andra män som vill att jag skall ha sex med deras fru. Eh, nej tack vill inte ha sex med någons fru vad fan felas dig? Har uttryckligen skrivit att jag söker singelkvinnor.

  • Vicand9090
    Anonym (Male 39) skrev 2021-01-29 17:31:30 följande:

    Hej!

    Undrar om någon vill dela med sig av erfarenheter från BC och när man lägger ut en annons - eller svarar på en annons. Par söker par eller par söker kille eller kille söker par.

    Vad har ni för erfarenhet av dessa annonser? Vissa annonser vill man ju nästan glömma att man läst och andra blir man ju riktigt intresserade av. Om man svarar seriöst på en annons, hur stor är möjligheten till träff?

    Skulle ni säga att Tinder är bättre att använda än BC?

    Vi bor i en mindre stad och skulle gärna åka några mil för att inte stöta på någon man känner.

    Tips och råd hur man lyckas bäst!?

    En seriös annons krävs iaf, vi svarar seriöst och är 39 och 38 år. Söker åldersspannet 28-29 upp mot 43-44 år.

    Skulle du säga att alla som lägger upp annons är seriösa eller faller det ibland när man tagit kontakt och det blir inget pga den som lagt upp annonsen?

    Erfarenheter från både BC men även Tinder och andra appar emottagnes tacksamt.


    Vad söker ni? Skriv gärna ett pm om ni söker par. Vi klarar iaf ålderskravet :)
  • Anonym (Male 39)
    Vicand9090 skrev 2021-01-31 17:34:55 följande:

    Vad söker ni? Skriv gärna ett pm om ni söker par. Vi klarar iaf ålderskravet :)


    Tack, men vi är inte redo än. Söker information och läser på och väntar på att Corona lugnar ner sig. Kanske senare i vår eller sommar hade det varit kul om något kunde hända. Vi avser att resa till Sthlm under våren och det hade varit kul att träffa någon kille (eller par) för en öl och ev vidare aktiviteter om det klickar. Men någon kontaktannons kommer jag inte lägga upp här utan då blir det nog BC eller möjligtvis den nya siten hemligg.se som jag förstått dragit igång för inte så länge sedan. Anonymitet och renlighet är viktigt men det ska känns rätt, allra helst för min fru som har sista ordet.
  • Anonym (Söker mer)
    Anonym (Male 39) skrev 2021-01-31 20:40:28 följande:

    Tack, men vi är inte redo än. Söker information och läser på och väntar på att Corona lugnar ner sig. Kanske senare i vår eller sommar hade det varit kul om något kunde hända. Vi avser att resa till Sthlm under våren och det hade varit kul att träffa någon kille (eller par) för en öl och ev vidare aktiviteter om det klickar. Men någon kontaktannons kommer jag inte lägga upp här utan då blir det nog BC eller möjligtvis den nya siten hemligg.se som jag förstått dragit igång för inte så länge sedan. Anonymitet och renlighet är viktigt men det ska känns rätt, allra helst för min fru som har sista ordet.


    Ni låter som ni har bra seriöst tänk. Rätta åldersspannet för oss också. Vi tänker lika runt Corona och behöver planera och tänka, känna efter och ordna barnvakt....

    Vi har mött både kallsupar och de som väcker nyfikenhet och är precis i början av letandet. Hoppas på BC iaf och hittat lite trevliga annonser.

    Finns på BC med liknande nick som här om ni vill leta rätt på oss där.
  • Vicand9090
    Anonym (Male 39) skrev 2021-01-31 20:40:28 följande:

    Tack, men vi är inte redo än. Söker information och läser på och väntar på att Corona lugnar ner sig. Kanske senare i vår eller sommar hade det varit kul om något kunde hända. Vi avser att resa till Sthlm under våren och det hade varit kul att träffa någon kille (eller par) för en öl och ev vidare aktiviteter om det klickar. Men någon kontaktannons kommer jag inte lägga upp här utan då blir det nog BC eller möjligtvis den nya siten hemligg.se som jag förstått dragit igång för inte så länge sedan. Anonymitet och renlighet är viktigt men det ska känns rätt, allra helst för min fru som har sista ordet.


    Vi är som ni nyfikna och oerfarna. Vart det tar vägen vet vi inte. Håller med att anonymitet och renlighet är två viktiga saker. Vi vill också vänts ut corona, men hade gärna pratat vidare för att dela tankar och tillvägagångssätt.
  • Anonym (Lycka till)

    Som par tror jag inte att ni kommer ha problem att få svar på en annons iallafall. Men var beredd på att ni förmodligen får många svar från de som inte uppfyller de krav som ni ställer. Givetvis beror det lite inom vilket geografiskt område ni söker, men villiga män brukar inte vara en bristvara på BC.

    Mitt tips är att ni är väldigt tydlig både i er profil och i eventuella annonser med vad ni är ute efter och vilka som absolut inte passar er. Se även till att vara tydlig med att om ni vill träffas förutsättningslöst på en fika eller så för att känna av kemin innan det blir mer intimt. Tumregeln är att ni inte kav vara för tydliga.
    Utöver det så rekommenderar jag att ni betalar för plus medlemskap så att ni kan sätta vilka som får skriva meddelanden till er (har för mig att man måste vara betalande medlem för att kunna göra det).

    Men det kan nog även vara en bra idé att kolla på annonser "man söker par", då slipper ni ju kanske behöva filtrera meddelanden så mycket. Alternativt söker runt bland Männens profiler och hör av er till de som verkar intressanta.

    Se även till att ni ha bra bilder på er båda, alltså inte bara på kvinnan i paret, och inte bara på era kön/bröst. 

  • Anonym (Bikille trans)

    Är sub trans och får mesta av mina träffar via bc.

    Skulle dock vara intresserad av få tips på andra sajter för att hitta vårdade män som vill vara med feminin kille i sexiga kläder som vill ha rollen som flickan.

  • Anonym (Male 39)

    En annan aspekt till detta är att det verkar finnas många killar som skriver typ en rad som beskrivning och även lägger upp en dickpic. Hur många svar får de egentligen?

    Hade önskat att det var lite mera klass på annonserna som finns i vårt närområde. Det känns konstigt att kontakta en person som verkar oförmögen att skriva och kommunicera och jag tror framförallt att min sambo inte skulle falla för något sådant, aldrig. Hon har ändå sista rösten när det kommer till att bestämma vem vi bjuder in även om jag är med i urvalsprocessen och kanske även sköter kontakten inledningsvis.

    Vissa par å andra sidan skriver ganska trevligt och där man blir intresserad så det finns ju hopp i alla fall.

  • Tobben
    Anonym (Male 39) skrev 2021-02-02 17:57:10 följande:

    En annan aspekt till detta är att det verkar finnas många killar som skriver typ en rad som beskrivning och även lägger upp en dickpic. Hur många svar får de egentligen?

    Hade önskat att det var lite mera klass på annonserna som finns i vårt närområde. Det känns konstigt att kontakta en person som verkar oförmögen att skriva och kommunicera och jag tror framförallt att min sambo inte skulle falla för något sådant, aldrig. Hon har ändå sista rösten när det kommer till att bestämma vem vi bjuder in även om jag är med i urvalsprocessen och kanske även sköter kontakten inledningsvis.

    Vissa par å andra sidan skriver ganska trevligt och där man blir intresserad så det finns ju hopp i alla fall.


    Det fina är att det finns en blockeringsfunktion. Blir jag kontaktad av någon som har en värdelös presentation och som sen inte ens försöker skriva ordentligt om sig själv, ja då får de räkna med en blockering. Lågbegåvade är vad de är.
  • Guldnovan

    Jag har haft bra erfarenheter. Problemet vad magnituden eftersom jag fick 1000 mail på 2 veckor bara genom att skapa en profil. 

    Fullständigt ohanterbart! Det gick ju inte ens att läsa ikapp, varje gång jag loggade in kom 30 st till för de lägger en på bevakad inlogg. 

    Jag är 54, mullig å visst, jag visade både bröst och fitta...och ja det var en underbar känsla att kunna välja och vraka, det är jag inte van med annars. 
    Många, många yngre ville träffa mig just för min ålder. 
     
     Ett par kontaktade mig och vi blev varandras första trekant samt första tjejsexet     för mig och frun. Mycket trevlig helg. 
     Träffade några för anonyma avsugningar i bil. Spännande Cool
     Bara trevliga män, jag hade kanske tur som inte råkade illa ut. 

      En man träffade jag totalt 5 ggr och skulle gärna fortsatt men jag var äldre och han hade barn under 5. Funkar inte...jag väntar på barnbarn.

    Fick en del (till synes) seriösa kontakter som anordnade sexträffar men jag fegade ut där. Bor på litet ställe uppi norr och det blev lite för bökigt av flera anledningar. 

    Många förstås - tja, knulla om 60 min och de valde jag bort. 
    Många män hörde av sig två och två och ville ha trekant. Valde oxå bort dom 

    Det finna massa vanliga, normala män men de drunknar i flödet. 

    En man träffade jag på en vanlig fikadejt men det klickade inte tyvärr. 

    Efter 2 v. avslutade jag mitt konto men hann uppleva flera av mina sexuella önskingar. 

    Best summer ever! 

  • Kungsbackakillen73a
    Guldnovan skrev 2021-02-05 15:01:25 följande:

    Jag har haft bra erfarenheter. Problemet vad magnituden eftersom jag fick 1000 mail på 2 veckor bara genom att skapa en profil. 

    Fullständigt ohanterbart! Det gick ju inte ens att läsa ikapp, varje gång jag loggade in kom 30 st till för de lägger en på bevakad inlogg. 

    Jag är 54, mullig å visst, jag visade både bröst och fitta...och ja det var en underbar känsla att kunna välja och vraka, det är jag inte van med annars. 

    Många, många yngre ville träffa mig just för min ålder. 

     

     Ett par kontaktade mig och vi blev varandras första trekant samt första tjejsexet     för mig och frun. Mycket trevlig helg. 

     Träffade några för anonyma avsugningar i bil. Spännande 

     Bara trevliga män, jag hade kanske tur som inte råkade illa ut. 

      En man träffade jag totalt 5 ggr och skulle gärna fortsatt men jag var äldre och han hade barn under 5. Funkar inte...jag väntar på barnbarn.

    Fick en del (till synes) seriösa kontakter som anordnade sexträffar men jag fegade ut där. Bor på litet ställe uppi norr och det blev lite för bökigt av flera anledningar. 

    Många förstås - tja, knulla om 60 min och de valde jag bort. 

    Många män hörde av sig två och två och ville ha trekant. Valde oxå bort dom 

    Det finna massa vanliga, normala män men de drunknar i flödet. 

    En man träffade jag på en vanlig fikadejt men det klickade inte tyvärr. 

    Efter 2 v. avslutade jag mitt konto men hann uppleva flera av mina sexuella önskingar. 

    Best summer ever! 


    Visst är det helt ljuvligt skönt att upptäcka nya världar och njuta av skönt sex fullt ut! Jag har träffat flera par och tjejer via bc. Underbart.
  • Anonym (Bikille trans)
    Guldnovan skrev 2021-02-05 15:01:25 följande:

    Jag har haft bra erfarenheter. Problemet vad magnituden eftersom jag fick 1000 mail på 2 veckor bara genom att skapa en profil. 

    Fullständigt ohanterbart! Det gick ju inte ens att läsa ikapp, varje gång jag loggade in kom 30 st till för de lägger en på bevakad inlogg. 

    Jag är 54, mullig å visst, jag visade både bröst och fitta...och ja det var en underbar känsla att kunna välja och vraka, det är jag inte van med annars. 

    Många, många yngre ville träffa mig just för min ålder. 

     

     Ett par kontaktade mig och vi blev varandras första trekant samt första tjejsexet     för mig och frun. Mycket trevlig helg. 

     Träffade några för anonyma avsugningar i bil. Spännande 

     Bara trevliga män, jag hade kanske tur som inte råkade illa ut. 

      En man träffade jag totalt 5 ggr och skulle gärna fortsatt men jag var äldre och han hade barn under 5. Funkar inte...jag väntar på barnbarn.

    Fick en del (till synes) seriösa kontakter som anordnade sexträffar men jag fegade ut där. Bor på litet ställe uppi norr och det blev lite för bökigt av flera anledningar. 

    Många förstås - tja, knulla om 60 min och de valde jag bort. 

    Många män hörde av sig två och två och ville ha trekant. Valde oxå bort dom 

    Det finna massa vanliga, normala män men de drunknar i flödet. 

    En man träffade jag på en vanlig fikadejt men det klickade inte tyvärr. 

    Efter 2 v. avslutade jag mitt konto men hann uppleva flera av mina sexuella önskingar. 

    Best summer ever! 


    Vore häftigt att som du få många förslag.

    Jag är transflicka från norrland och får inte lika många napp.

    Men jag har en detaljerad profil och i dagboken förklarar hur jag är, funkar, söker samt vad jag inte är med på.

    Skrev sen en lång annons med bla krav på vad som passar dom av det som stod i profil o dagbok.

    Direkt kunde jag sålla bort de puckon som inte läst o förstått något alls. Så skulle även du göra för att bara få 200 men vettigare män.

    Jag har ett exempel med en ful äldre gubbe som svarade extremt väl bla citerade detaljer ur mina texter och att han verkligen skulle behandla mej som jag önskade. Efter bar 30bra chatt åkte jag hem till han och mycket riktigt var han en alldeles formidabel älskare från första smekningen. Svårt att förklara men när man kan stänga ögonen och totalt ge han fria händer just för att han hela tiden gör allt så otroligt rätt.

    Därför ska ni alla ha seriösa profiler med bilder och sen i annons lägga snubbeltrådar som gallrar bort skogstrollen utan hyffs.
  • Anonym (BC veteran)

    Har varit med sedan bc startade
    både som ensam man men hade en profil
    med min fru också

    Dagens statistik på bc är


    Kön
    Antal
     
    Kille
    85483 st
    75.8% 
    Tjej
    7859 st
    7.0% 
    Par
    17236 st
    15.3% 
    Killpar
    374 st
    0.3% 
    Tjejpar
    37 st
    0.0% 
    Grupp
    91 st
    0.1% 
    Förening
    73 st
    0.1% 
    Transperson
    1575 st
    1.4% 

    men sanningen är att set är så många ensamma tangentrunkande killar
    som utger sig för att vara både kvinna och par
    så dem flesta annonser är fejkade profiler.

    sen är det en djävla jakt från bs eller bs nyfikna  killar
    som jagar allt och på allt och i synnerlighet på Hetro killar , hur dem nu tänker.....

    Men visst ibland men inte ofta kan man få en trevlig träff
    men du skall inte tro att det sker ofta.

    Du vet det här med kvinnor och sex
    hur svårt, farligt, besvärligt och äckligt det är.
  • Anonym (Söker mer)
    Anonym (BC veteran) skrev 2021-02-28 20:49:37 följande:

    Du vet det här med kvinnor och sex

    hur svårt, farligt, besvärligt och äckligt det är.


    Va?!
Svar på tråden Erfarenhet av Bodycontact