• Keabro

    Kan man göra något mellan äl och bim för att påverka?

    Som rubriken lyder. Finns det något mirakeltips för att påverka att ägget fäster? Finns det alltså något man kan göra när man har haft ägglossning?

  • Svar på tråden Kan man göra något mellan äl och bim för att påverka?
  • Jag är bara jag

    I stort sett inte. Man ska inte ta NSAID-medicin för det kan göra så att det inte fäster om man fått ett befruktat ägg.  I övrigt ingenting.

  • Yxelita94

    Nää inte just däremellan. De säger ju att en sund livsstil och ?lagom av allt? ökar chanserna till ett positivt test men just mellan äl-bim går det inte att påverka så mycket! Hoppas du får ett plus snart

  • Keabro
    Jag är bara jag skrev 2021-02-01 13:55:57 följande:

    I stort sett inte. Man ska inte ta NSAID-medicin för det kan göra så att det inte fäster om man fått ett befruktat ägg.  I övrigt ingenting.


    Tack för svar!:)
  • Keabro
    Yxelita94 skrev 2021-02-01 15:08:48 följande:

    Nää inte just däremellan. De säger ju att en sund livsstil och ?lagom av allt? ökar chanserna till ett positivt test men just mellan äl-bim går det inte att påverka så mycket! Hoppas du får ett plus snart


    Tack vad gullig du är! Hoppas också på plus! Blev gravid i dec men fick missfall i januari tyvärr. Och har ägglossning idag ( tacksam över att det gick fort att få tillbaka ägglossningen) så känns som att man vill ta till alla mirakelkurer som finns så ägget fäster ordentligt. Men det finns ju inga såna kurer haha..
Svar på tråden Kan man göra något mellan äl och bim för att påverka?