• Anonym9998

    Bim+7 ingen mens och negativt test.

    Hej.

    Jag är idag på bim+7 och tog idag ett cb digitalt som visade negativt. Testade även bim-4 och bim-1.

    Vid mina tidigare graviditeter har jag plussat på bim+7 och bim+2 men då har jag bara testat mig en gång vid båda graviditeterna.

    Har även symptom. Ömma bröst, molande värk och lite illamående till och från. Min partner tycker även jag verkar lite lättirriterad och jag kan väl hålla med om att jag har lite humörsvängningar.

    Känner mig verkligen gravid. Men testet visar negativt. Förstår inte. Någon som varit i samma sits?

  • Svar på tråden Bim+7 ingen mens och negativt test.
  • Jag är bara jag

    Man kan helt enkelt inte passera BIM utan att vara gravid för lutealfasen ändras inte. Har man haft äl och inte blivit gravid så får man mens när man ska. Vid BIM +7 har man jättehögt HCG  och det är extremt sällsynt att inte få plus då. Du skulle dock kunna vara gravid ändå, men betydligt kortare och det är därför det inte visar plus.

    Om du inte får plus och mensen inte kommer kan du kolla hcg med blodprov via Werlabs. Då får du svart på vitt.

  • Anonym9998

    Okej. Så då är de egentligen bara att vänta?

    Jobbigt att inte veta.

  • Jag är bara jag
    Anonym9998 skrev 2021-02-01 15:40:12 följande:
    Okej. Så då är de egentligen bara att vänta?
    Jobbigt att inte veta.
    Ja, vänta tills mens eller plus kommer.
  • Anonym9998
    Jag är bara jag skrev 2021-02-01 16:03:19 följande:

    Ja, vänta tills mens eller plus kommer.


    Ja tålamod är nog de sista man har just nu ????
  • Jag är bara jag
    Anonym9998 skrev 2021-02-01 16:39:02 följande:
    Ja tålamod är nog de sista man har just nu ????
    Jadu, det vet jag eftersom det tog drygt 10 år att få barn... Men är du gravid så är du och är du inte gravid tar du nya tag nästa månad. Man kan som inte göra mer. Sysselsätt dig med nåt kul så du slipper grubbla. Glad
  • Anonym9998
    Jag är bara jag skrev 2021-02-01 16:42:06 följande:

    Jadu, det vet jag eftersom det tog drygt 10 år att få barn... Men är du gravid så är du och är du inte gravid tar du nya tag nästa månad. Man kan som inte göra mer. Sysselsätt dig med nåt kul så du slipper grubbla. 


    Ja oj vilken väntan.

    Jag har ju en tös sedan innan som blir 6 men skulle ju så gärna vilja ha syskon.

    Ja får sitta och pyssla med nåt så man inte tänker så mycket på de.
  • Anonym9998

    Bim +9 idag och fortfarande ingen mens. :/

    Har haft molande värk nu sen en vecka innan bim. Och har haft ömma bröst i snart en vecka.

    Testade negativt senast igår.

    Nu försöker jag bara vänta in mensen.

Svar på tråden Bim+7 ingen mens och negativt test.