• Sosy

    Äggfrysning

    Hej, jag är född 83 och trodde aldrig att jag inte skulle hitta någon by now. Nu börjar stressen och ångesten inför att hinna skaffa barn. Har ingen att skaffa barn med när alla ens vänner har barn och det tar så otroligt mycket på mitt psyke och blir ledsen att man kanske inte själv får uppleva det.

    Just nu håller jag på att frysa mina ägg men har bara gjort ägguttag 1 av 3, första gick inte alls bra dom de bara fick ut 2 ägg varav bara ETT kunde användas. Jag önskar så gärna att jag iaf kunde ha en spermadonator som man kände och inte vara välja ur en katalog. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Är det någon idé att göra fler ägguttag när det första va sånt misslyckande. Känner mig helt dränerad och ensam i min situation :(

  • Svar på tråden Äggfrysning
  • Sosy

    Vad är ÄD/ED? Jag hade Bemfola dosering 325 som de sedan ökade till 375 sista dagarna men det hjälpte tydligen inte ändå

  • Jag är bara jag
    Sosy skrev 2021-02-02 18:13:54 följande:
    Vad är ÄD/ED? Jag hade Bemfola dosering 325 som de sedan ökade till 375 sista dagarna men det hjälpte tydligen inte ändå
    Äggdonation/embryodonation. Bemfola är en ny medicin jag inte alls känner till. Annan medicin och högre dos kan hjälpa som sagt och läkarna får avgöra vad de tror kan passa just dig.
Svar på tråden Äggfrysning