• Humlan88

    Tappade plötsligt helt motivationen till plugget

    Vet inte alls vad som hänt. Helt plötsligt i typ förrgår tappade jag ALL motivation till pluggandet. Kändes som det bara rann över mig en våg av omotivation. Jag är så ledsen så ledsen. Känns som jag bara vill gråta. Är inne på andra terminen nu. Dessutom är det en tjej jag träffat som ska byta program efter sommaren. 
    Blir jätteledsen då jag ibland har svårt att hitta vänner och vi kom varandra rätt nära. 

    Vad ska jag göra? Hoppa av? Kämpa på¨? Jag vet inte alls :( 

  • Svar på tråden Tappade plötsligt helt motivationen till plugget
  • Humlan88
    Långbenopluto skrev 2021-02-02 10:23:47 följande:

    Funderar du på att hoppa av för att du har tappat motivationen i TVÅ DAGAR?

    Då har du andra/större problem än bara det.


    Nej, vet inte om det har å göra med att jag har PMS nu också. Att d är därför jag känner mig som jag gör
  • BuoBä
    Humlan88 skrev 2021-02-02 10:29:38 följande:

    Nej, vet inte om det har å göra med att jag har PMS nu också. Att d är därför jag känner mig som jag gör


    Regeln nummer ett: ta aldrig livsavgörande beslut när du är hungrig eller har PMS.
  • Themis
    Humlan88 skrev 2021-02-02 10:29:38 följande:
    Nej, vet inte om det har å göra med att jag har PMS nu också. Att d är därför jag känner mig som jag gör
    Okej, vänta ut din PMS först.

    För egen del var jag i veckan nära att skicka mail till chefen med "ni kan boka löneförhandling precis när ni vill men jag börjar söka nya jobb nu fram tills det händer så får vi väl se vem som hinner först?

    Sällan en bra idé att lyssna på PMS-djävulen. Flört
    Var inte en rövhatt bara så ordnar det sig nog.
Svar på tråden Tappade plötsligt helt motivationen till plugget