• Newrieskye

    Clearblues egna bilder på positivt och negativt test, mitt resultat blev mitt emellan, inte antingen ellet

    Jag har sett en hel del gamla trådar om detta nu men ingen har vetat säkert som svarat.

    Jag fick konturerna av ett plus, annars ifyllt minus.

    Eftersom bruksanvisningen bara visar antingen minus eller plus och att Clearblues egna exempelbilder visar ett foto av ett plus och ett minus, där minuset inte har konturerna av ett plus, så undrar jag om någon har haft erfarenhet av detta och vad ni fick för resultat senare, om ni var gravida eller inte :).

    Det stämmer tydligen inte att det alltid visas konturer av ett plus, vissa som svarat i trådarna har enbart fått ett minus.

    Kan visa en bild på hur mitt resultat blev vs Clearblues egna exempelbilder.

  • Svar på tråden Clearblues egna bilder på positivt och negativt test, mitt resultat blev mitt emellan, inte antingen ellet
  • Newrieskye

    Jag bröt även upp testet och hade tydligt streck på resultatstrecket, har läst helt vitt skilda åsikter om sånt också på familjeliv, utan att hitta något svar man kan lita på,

  • wa1ting4u

    Det där är negativt tyvärr :(

    Jag har fått så dom gånger jag använt det testet och det har varit negativt varje gång. Clearblue har själva gått ut med att det där är negativt

  • JosHed
    Lillys skrev 2021-04-23 11:47:12 följande:

    Hej, Hur gick det för dig? Jag har fått samma resultat på mitt test.


    Det där resultatet är negativt, konturerna betyder inget i övrigt.
Svar på tråden Clearblues egna bilder på positivt och negativt test, mitt resultat blev mitt emellan, inte antingen ellet