till er killar vad betyder kärlek och att älska någon för er? min man säger att han inte älskar mig!
min man sen 4 år har sagt att han inte älskar mig, en gång på familjerådgivning. vi har verkligen haft våra upp och ner gångar pga att saker har hänt som vi inte kunnat rå över och vi har ett barn tillsammans på 1år. han sa då jag frågade honom att han inte kan säga att han älskar mig men att han tycker jätte mycket om mig. han sa att för att han ska kunna älska en person så ska dessa 2 personer aldrig bråka, säga dåliga saker till varann, göra sårande saker mot varann osv. om han ska kunna känna att han äslar mig så ska vårt förhållande vara typ perfekt eller i varje fall bättre. jag håller inte med! om man älskar någon och lever i ett förhållande så är det normalt att ha svårigheter oxå. ok, vi har haft mycke svårigheter men iaf!vad säger ni andra killar härinne? vad betyder kärlek för er? när kan ni älska en kvinna? detta sårade mig mycke, men vi är fortfarande tillsammans. han har senare sagt att han älskar mig men jag vet inte om jag ska tro på honom. han säger men det märker du väll att jag gör, och ja det trodde jag faktist att han gjorde! men kan inte lita på honom.