Till herrar: Era mest pinsamma stånd?
Jag vill dela med mig av en erfarenhet jag har och höra era erfarenheter. Det här är en lättsam och förhoppningsvis rolig tråd där vi kan skratta åt varandras pinsamma historier. Givetvis kan du vara anonym, jag vill höra om stånd i helt fel situationer.
Jag skulle sterilisera mig. Jag hade träffat doktorn flera gånger och visst hon ser bra ut, men reflekterade inte över det eftersom hon skulle skära av mina sädesledare och hon är väldigt trevlig, humoristisk men ändå proffsig. Någon jag (och förmodligen andra patienter) känner sig väldigt trygg med.
Men just under vasektomin, med skrubbad penis inför dels doktorn, en (snygg sjuksköterska) och en snygg läkarstudent, tre snygga kvinnor runt min penis petandes på den och pratandes "man skär där, känner du den där tråden som känns som spaghetti osv" doktorn pratar till studenten. Jag har sett porr med liknande plotline, tre attraktiva kvinnor i vårdkläder, en man osv. och jag vet att jag tänkte att gud vad opassande om jag skulle få stånd och fick stånd. Just då.
Var oerhört pinsamt, "ojdå" eller något liknande fånigt fick jag ur mig. Studenten och sköterskan såg besvärade ut, men doktorn räddade mig. Hon visade skalpellen, och sa "(Mitt förnamn) titta på den här, den här skall jag skära dig i penisroten med" och liksom virvlade med skalpellen framför ögonen på mig. Då la sig penisen platt och operationen gick smidigt.