• Mon 8 Feb 2021 13:16
    1056 visningar
    3 svar
    3
    1056

    Förkyld med feber innan BIM?

    Hej! Tänkte kolla med er vad ni har haft för symptom innan BIM? Hade ÄL 11/1, och är på BIM+0 nu. Har haft ömma bröst i ca 3 dagar, illamående (var nära på att spy upp min treo imorse), huvudvärk senaste veckan samt blivit förkyld med feber som tillkommit senaste två dagarna. Tog ett test imorse (RFSU) och det var negativt, men har hört att just det märket spökar? Någon som har haft såhär eller inbillar jag mig bara?

    Tacksam för svar ??

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-02-08 14:26
    ÄL24/1*

  • Svar på tråden Förkyld med feber innan BIM?
  • Mon 8 Feb 2021 14:32
    #1

    Vare sig feber, förkylning eller huvudvärk är gravsymptom. Med tanke på corona bör du hålla dig hemma. Gravid kan du vara trots minus. Det är tidigt än.

  • Mon 8 Feb 2021 15:13
    #2

    Har anhöriga som har haft både det ena eller andra i symptom väg. Täppt i näsor och huvudvärk osv, kanske sånt man inbillar sig bara eller haft samma timing.

    Ja, har suttit hemma sedan jag började bli snuvig och ska testa mig i övermorgon så det behöver du inte oroa dig för.

    Ska invänta mensen här nu, varit +- några dagar sedan missfall i november :S

  • Mon 8 Feb 2021 15:33
    #3

    Jodå, täppt näsa hade jag med, men det kom långt senare. Före BIM är det ytterst ovanligt med gravsymptom för hcg är så lågt.

Svar på tråden Förkyld med feber innan BIM?