• Anonym (Ställning)

Favorit ställning, kvinna som man

Vilken sexställning föredrar ni?

Varför just den?

Och finns det en ställning som ni avskyr/tycker mindre om? I så fall, varför?

Killar som tjejer.

• Svar på tråden Favorit ställning, kvinna som man
  • Anonym (Man)

Jag föredrar att hon rider. Större chans att det går för mig då. I missionären har jag svårt att behålla ståndet.

• Litenmenhård

Jag gillar missionären, om jag ligger med en kvinna. Kan tyckas tråkigt, men man kommer varandra så nära då, tycker jag. Om jag ligger med en man så skulle jag nog föredra att rida eller ligga på rygg.

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (JP)

Jag föredrar bakifrån av den enkla anledningen att det är skönast. Träffar bra punkter kanske man kan säga.

Gillar inte missionären. Jag är väl knepigt byggd kanske men jag känner inte mycket i den ställningen oavsett hur jag har benen. Känns bara meningslös.

• Anonym (Bakifrån)

Doggystyle utan tvekan. Älskar att se kuken plöja ut och in i flickvännens fitta.  Hon har en underbart välformad rumpa. Drar mig ur och sprutar satsen över röven. Då mår man bra. Hon också för hon kan samtidigt stimulera sin klitta. 

• Anonym (Medelålders kvinna)

Bakifrån är helt klart min favorit. Kuken kommer in rätt och det är en sådan otroligt härlig känsla när han tar mig hårt. Rida är också härligt då man kan se honom, se hur han njuter. Värsta ställningen för mig är reverse cowgirl. Känns som kuken kommer in totalt fel och den gör nästan ont.

• Anonym (Ann)

Bakifrån vaginalt är bäst. Missionären när han håller i mina skinkor är näst bäst. Nummer 3 är att rida honom medan han håller i rumpan.

• Jonnynilsson

1. Missionären. Jag tycker man kommer så otroligt nära varandra.

• Jonnynilsson
    Anonym (Man) skrev 2021-02-08 15:17:00 följande:

Jag föredrar att hon rider. Större chans att det går för mig då. I missionären har jag svårt att behålla ståndet.

Jo det där känner man igen. Snacka med din husläkare så fixar han små blå piller och du behöver aldrig mer vara orolig att tappa ståndet.
  • Anders 386

Typ framifrån sittande på knä framför min partner med högt uppdragna ben. Jag håller gärna upp hennes ben för att underlätta. Bra utsikt. Glad Men vet inte om den ställningen har nåt namn...??

Svar på tråden Favorit ställning, kvinna som man