• melissa85

    Instagram

    Hej,

    Jag undrar om det är någon av er som vet vilka användare man får upp som förslag på ikonen pappersflygplan på ett offentligt konto? Ikonen står under varje bild (hjärta, pratbubbla och pappersflygplan). Vilka användare får ni upp? Får ni upp användare ni haft kontakt med? Eller användare på profiler ni har besökt?

    Är nämligen nyfiken eftersom jag såg min mans ex nästan högst upp bland förslag. Och jag undrar om hon dök upp då de skrivit till varandra?

    Om jag frågar honom så kommer han neka såklart och kanske påstå att hon kommer upp då han varit på hennes profil. Jag vill konfrontera honom, men först måste jag vara säker.

    Så snälla, är det någon som vet?

  • Svar på tråden Instagram
  • bananmilkshake

    Det är blandat folk jag dm:at med och kommenterat/fått kommentarer av. Men inte nyligen. Så jag vet inte riktigt vad den går efter, för det är inte heller dom jag kommunicerar mest med.

  • melissa85
    bananmilkshake skrev 2021-02-08 19:08:54 följande:

    Jag får upp folk jag pratat med nyligen, ja. Ska undersöka lite mer.


    Tack snälla.. väntar på ditt svar. Är jätte nyfiken...
  • melissa85
    bananmilkshake skrev 2021-02-08 19:12:05 följande:

    Det är blandat folk jag dm:at med och kommenterat/fått kommentarer av. Men inte nyligen. Så jag vet inte riktigt vad den går efter, för det är inte heller dom jag kommunicerar mest med.


    Men det är folk du nån gång haft kontakt med? Om du tittar bland de första som dyker upp. Hur i hela världen kan hon dyka upp? De följer inte varandra.
  • bananmilkshake
    melissa85 skrev 2021-02-08 19:16:11 följande:

    Men det är folk du nån gång haft kontakt med? Om du tittar bland de första som dyker upp. Hur i hela världen kan hon dyka upp? De följer inte varandra.


    Ja det är det, iaf dom översta 5-6 i listan. Men jag har ganska många följare så dom som kommer under kan jag också haft kontakt med men att jag inte minns. Men dom översta är allt från syskon till nära vänner till bekanta.
Svar på tråden Instagram