Vad tror ni om denna till en dejt?
Hej!
Ska på dejt på söndag kväll... Har köpt denna:
www2.hm.com/sv_se/productpage.0542435001.html
Vad tror ni om den? Är den för avslöjande (har 75D kupa)... Vill inte vara för kontroversiellt klädd....
Hej!
Ska på dejt på söndag kväll... Har köpt denna:
www2.hm.com/sv_se/productpage.0542435001.html
Vad tror ni om den? Är den för avslöjande (har 75D kupa)... Vill inte vara för kontroversiellt klädd....
Såg ut som en tomteröd labb-rock, så det kan nog funka.
Varför dejta under corona...? Är sex viktigare än att överleva?
Beror ju på om det är något du brukar ha på dig... dejtar man någon så är de väl bäst att känna att man är sig själv
Ja, nu måste vi nog ge lite konstruktiv återkoppling. Den är rätt neutral. Hur dina tuttar tar sig ut är svårt att säga....
"Figurnära klänning", det låter som om den är som klippt och skuren för en dejt som ska ge mersmak!
Och rött är mina ögon en glad färg.
Go girl, go!
"Figurnära klänning", det låter som om den är som klippt och skuren för en dejt som ska ge mersmak!
Go girl, go!
Är inget fel på formen på klänningen eller din byst i den. Dock hade jag inte viljat dejta en kvinna som handlar på h&m. Det är som att män skulle handla på dressmann. Tack, men nej tack.
Go girl, go!
Du ska bara veta vad den gjorda! Den gjorde stordåd ;)
Igår frågade min man (ex man) - bor fortfarande tillsammans med honom vad jag hade för rivmärken på ryggen... Jag svarade att jag knullar vem f*n jag vill när jag vill....
Han började gråta som ett barn...
Du ska bara veta vad den gjorda! Den gjorde stordåd ;)
Igår frågade min man (ex man) - bor fortfarande tillsammans med honom vad jag hade för rivmärken på ryggen... Jag svarade att jag knullar vem f*n jag vill när jag vill....
Han började gråta som ett barn...
Kände du dig tuff eller. Att ens skriva det här, som om du vore en omogen fjortis.
Får väl ursäkta att jag skrev så omoget men jag är så fucking trött på honom att han alltid ska vara på mig och försöka övertala mig till att bli tillsammans med honom igen. Det kommer aldrig någonsin hände. Det är över och han måste få in det i sitt huvud!
Nu fick jag iaf skriva av mig lite ;)
Får väl ursäkta att jag skrev så omoget men jag är så fucking trött på honom att han alltid ska vara på mig och försöka övertala mig till att bli tillsammans med honom igen. Det kommer aldrig någonsin hände. Det är över och han måste få in det i sitt huvud!
Nu fick jag iaf skriva av mig lite ;)
Varför dejta under corona...? Är sex viktigare än att överleva?
Hade du rivsår på ryggen? Inte så vanligt när man är kvinna....men man får väl gratulera!!
Hade du rivsår på ryggen? Inte så vanligt när man är kvinna....men man får väl gratulera!!