• Anonym (KvinnaMedLust)

Vad tror ni om denna till en dejt?

Hej!

Ska på dejt på söndag kväll... Har köpt denna:

www2.hm.com/sv_se/productpage.0542435001.html

Vad tror ni om den? Är den för avslöjande (har 75D kupa)... Vill inte vara för kontroversiellt klädd....

• Svar på tråden Vad tror ni om denna till en dejt?
  • Tukt

Såg ut som en tomteröd labb-rock, så det kan nog funka.Cool

• Anonym (Anonym)

Varför dejta under corona...? Är sex viktigare än att överleva?

• Puffisen

Beror ju på om det är något du brukar ha på dig... dejtar man någon så är de väl bäst att känna att man är sig själv

• Anonym (ok)

Ja, nu måste vi nog ge lite konstruktiv återkoppling. Den är rätt neutral. Hur dina tuttar tar sig ut är svårt att säga....

• Anonym (What can possibly go wrong?)

"Figurnära klänning", det låter som om den är som klippt och skuren för en dejt som ska ge mersmak!

Och rött är mina ögon en glad färg.

Go girl, go!

• Anonym (FYI)
    Anonym (What can possibly go wrong?) skrev 2021-02-10 18:47:52 följande:

"Figurnära klänning", det låter som om den är som klippt och skuren för en dejt som ska ge mersmak!

Go girl, go!

Jag undrar mest varför du lagt tråden under "otrohet"
  • Anonym (Lol)

Är inget fel på formen på klänningen eller din byst i den. Dock hade jag inte viljat dejta en kvinna som handlar på h&m. Det är som att män skulle handla på dressmann. Tack, men nej tack.

• Anonym (KvinnaMedLust)
    Anonym (FYI) skrev 2021-02-10 23:06:20 följande:
    Jag undrar mest varför du lagt tråden under "otrohet"

Har redan skrivit på skilsmässopapprena och det är ju betänketid på 6 månader iofs... Men vill inte vänta. Är så kåt och sugen på kuk så det finns inte...
  • Anonym (KvinnaMedLust)
    Anonym (What can possibly go wrong?) skrev 2021-02-10 18:47:52 följande:

Go girl, go!

Du ska bara veta vad den gjorda! Den gjorde stordåd ;)

Igår frågade min man (ex man) - bor fortfarande tillsammans med honom vad jag hade för rivmärken på ryggen... Jag svarade att jag knullar vem f*n jag vill när jag vill....

Han började gråta som ett barn...

• Anonym (sssss)
    Anonym (KvinnaMedLust) skrev 2021-03-05 13:13:36 följande:

Du ska bara veta vad den gjorda! Den gjorde stordåd ;)

Igår frågade min man (ex man) - bor fortfarande tillsammans med honom vad jag hade för rivmärken på ryggen... Jag svarade att jag knullar vem f*n jag vill när jag vill....

Han började gråta som ett barn...

Kände du dig tuff eller. Att ens skriva det här, som om du vore en omogen fjortis. 
  • Överste Senap
    Anonym (sssss) skrev 2021-03-05 13:39:50 följande:

Kände du dig tuff eller. Att ens skriva det här, som om du vore en omogen fjortis. 

Det är fredag så ts börjar väl få tråkigt...
  • Anonym (KvinnaMedLust)
    Anonym (sssss) skrev 2021-03-05 13:39:50 följande:

Får väl ursäkta att jag skrev så omoget men jag är så fucking trött på honom att han alltid ska vara på mig och försöka övertala mig till att bli tillsammans med honom igen. Det kommer aldrig någonsin hände. Det är över och han måste få in det i sitt huvud!

Nu fick jag iaf skriva av mig lite ;)

• Anonym (Jobbigt)
    Anonym (KvinnaMedLust) skrev 2021-03-05 15:02:37 följande:

Får väl ursäkta att jag skrev så omoget men jag är så fucking trött på honom att han alltid ska vara på mig och försöka övertala mig till att bli tillsammans med honom igen. Det kommer aldrig någonsin hände. Det är över och han måste få in det i sitt huvud!

Nu fick jag iaf skriva av mig lite ;)

Jobbigt att behöva bo med någon som du hatar så. Hoppas ni kan flytta isär snart. Antar att det har med ekonomi att göra?
  • Tobben
    Anonym (Anonym) skrev 2021-02-09 14:56:50 följande:

Varför dejta under corona...? Är sex viktigare än att överleva?

Hon kommer att överleva även om hon har sex.
  • Anonym (KvinnaMedLust)
    Anonym (Jobbigt) skrev 2021-03-05 17:42:54 följande:
    Jobbigt att behöva bo med någon som du hatar så. Hoppas ni kan flytta isär snart. Antar att det har med ekonomi att göra?
    Avskyr honom av hela mitt hjärta! Ska bli så skönt när vi går isär. Kommer skaffa en ny man på en gång (det har jag inga problem att göra). Lite med ekonomin får jag väl säga... Det är väl det enda jag har nytta av just nu att han drar in pengar och betalar allt mitt smink, mina nya BH:ar (har förstorat brösten efter skilsmässan) och lite annat....
  • Anonym (KvinnaMedLust)
    Hotelliggaren skrev 2021-03-05 22:19:36 följande:

Hade du rivsår på ryggen? Inte så vanligt när man är kvinna....men man får väl gratulera!!

Hihi.. Jo... Det gick vilt till ;)
  • Anonym (FYI)
    Anonym (KvinnaMedLust) skrev 2021-03-05 21:58:53 följande:
    Avskyr honom av hela mitt hjärta! Ska bli så skönt när vi går isär. Kommer skaffa en ny man på en gång (det har jag inga problem att göra). Lite med ekonomin får jag väl säga... Det är väl det enda jag har nytta av just nu att han drar in pengar och betalar allt mitt smink, mina nya BH:ar (har förstorat brösten efter skilsmässan) och lite annat....
    Men han duger att betala allt för dig?
    Hade det varit jag, hade jag flyttat om inte du flyttade, och dragit in allt understöd.
Svar på tråden Vad tror ni om denna till en dejt?