Forum Ruvare - Svårt att få barn
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Ruvardagar och -symtom

Ons 10 feb 14:07 Läst 0 gånger Totalt 13 svar
    Ons 10 feb 14:07

Hej på er, finns det någon som ruvar just nu? Hade varit kul att följas åt med symtom osv,

• Ons 10 feb 19:11 #1

Puff puff

• Ons 17 feb 22:44 #2

Hur går det för dig? Ruvar på en blastocyst dag1....

• Sön 21 feb 21:32 #3

Hej!

Jag har fick en 2dagars återförd och är i dag 5 nu. Känner mig svullen, spänd och kramper/sticker till lite då och då runt äggstockarna.

• Sön 21 feb 21:33 #4
    SpeedyG skrev 2021-02-17 22:44:49 följande:

Hur går det för dig? Ruvar på en blastocyst dag1....

Har du några specifika symtom?
  • Mån 22 feb 20:03 #5

Hej på er, vill bara säga att jag ruvar inte längre/är gravid :) kände på mig och började testa rd4 med tidiga babyplsn tester och kunde följa utvecklingen.. ville inte tortera mig själv med att behöva bara hålla ut

• Mån 22 feb 21:43 #6
    Enkeli skrev 2021-02-22 20:03:00 följande:

Hej på er, vill bara säga att jag ruvar inte längre/är gravid :) kände på mig och började testa rd4 med tidiga babyplsn tester och kunde följa utvecklingen.. ville inte tortera mig själv med att behöva bara hålla ut

Vad kul att höra! Grattis!!!
  • Mån 22 feb 21:43 #7
    Enkeli skrev 2021-02-22 20:03:00 följande:

Vad kul att höra! Grattis!!!
  • Tis 23 feb 17:48 #8

Också ruvare här :) Satte in en 5-dagars igår. Gissar att man räknar det som att jag är på ruvardag 1 idag då?

Grattis till plus Enkeli :)

• I förrgår 07:30 #9

Jag är med ruvare, fick tillbaka ett 3-dagars i söndags, så är på ruvardag 3 nu.

Min plan är att vänta med test till ruvardag 10, får se hur det går :)

Så nu borde vår lilla blivit blastocyst och förhoppningsvis börjat fästa <3

Första gången jag ruvar, gäller hålla hoppet positivt. För tidigt att känna nåt nämnvärt men hoppas det händer nåt de kommande dagarna.

• I förrgår 19:01 #10
    Nykär15 skrev 2021-02-24 07:30:55 följande:

Jag är med ruvare, fick tillbaka ett 3-dagars i söndags, så är på ruvardag 3 nu.

Min plan är att vänta med test till ruvardag 10, får se hur det går :)

Så nu borde vår lilla blivit blastocyst och förhoppningsvis börjat fästa <3

Första gången jag ruvar, gäller hålla hoppet positivt. För tidigt att känna nåt nämnvärt men hoppas det händer nåt de kommande dagarna.

Hej, vad spännande! Håller tummarna att det går hela vägen :) jag är på dag 8 (ruvardag 6) men ska hålla mig och vänta till testdag innan jag testar :)
  • I förrgår 23:45 #11

Hej,

Detta är mitt 2 försök med 5 dagars idag.

På mitt första tjuvtestade jag på dag 9 fick svagt positivt men fick mens på testdagen :/

Testdag 9/3

Får hoppas :)

• Igår 11:43 #12
    MoonK skrev 2021-02-24 19:01:15 följande:

Hej, vad spännande! Håller tummarna att det går hela vägen :) jag är på dag 8 (ruvardag 6) men ska hålla mig och vänta till testdag innan jag testar :)

Ah och idag är jag på dag 7, 4:e ruvardagen. Hur mår du? Första gången du ruvar?
    Aya2019 skrev 2021-02-24 23:45:14 följande:

Hej,

Detta är mitt 2 försök med 5 dagars idag.

På mitt första tjuvtestade jag på dag 9 fick svagt positivt men fick mens på testdagen :/

Testdag 9/3

Får hoppas :)

Ja hoppas!

Sist jag plussade i naturlig cykel var det så för mig med, plus på äl+10 och som blev starkare till äl+13, men på BIM var det blankt och 2 dagar senare blödde jag... :(

Det är nackdel testa innan, men vill iaf testa vid tiden för mens så den inte hinner meddela besked innan testdagen .
  • Igår 12:53 #13
    Nykär15 skrev 2021-02-25 11:43:05 följande:

Ah och idag är jag på dag 7, 4:e ruvardagen. Hur mår du? Första gången du ruvar?Ja hoppas!

Sist jag plussade i naturlig cykel var det så för mig med, plus på äl+10 och som blev starkare till äl+13, men på BIM var det blankt och 2 dagar senare blödde jag... :(

Det är nackdel testa innan, men vill iaf testa vid tiden för mens så den inte hinner meddela besked innan testdagen .

Detta är fjärde gången för mig och mina ?symtom? är väldigt annorlunda denna gång. Jag är konstant svullen, har ?mensvärk? och brösten har blivit ömma. Men allt detta kan ju vara pga Lutinus också så man vet aldrig. Jag har testdag 5 mars och dagarna kan inte gå långsammare! ???? Jag har aldrig plussat, inte ens svagt. Förra gången tjuvtestade jag men ska hålla mig denna gång.

Hur mår ni?
Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll