• celzie

    BF juni 2021 fb-grupp

    Hej!

    Jag har BF i juni 2021. Jag önskar starta upp en trevlig grupp på facebook där vi kan följas åt. Du ska ha BF i juni, sen maj eller tidig juli.

    Jag har varit med i kanske 5 andra gruppen men trivs inte i någon av dem. När jag var gravid med mitt första barn startade jag en grupp som var och är så himla underbar, även nu fyra år senare. Önskar liknande, men vi får väl se!

    Gruppen kommer ha absolut max 100 medlemmar. Jag vill ha en liten grupp, men vet att av 100 medlemmar kommer inte alla 100 vara aktiva och några kommer droppa av, vilket såklart är helt fine.

    Skriv till mig här på familjeliv så lägger jag till er i gruppen! :)

  • Svar på tråden BF juni 2021 fb-grupp
  • Primulina

    Jag har skickat ett PM. Jag har funderat på att gå med i en facebook grupp ett tag men efter att ha försök få till det här i 2,5 år kändes det först för overkligt, sen var man orolig för att det skulle sluta illa så vill vänta in RUL.

    På RUL fick vi mindre roliga besked men har nu kommit vidare från det och känner att lite mer kommunikation kring det här kan få det hela och verka mer verkligt. Det buffas en hel del i magen iaf. 

Svar på tråden BF juni 2021 fb-grupp