• Diddi1­2
    Thu 11 Feb 2021 13:02
    2863 visningar
    4 svar
    4
    2863

    Naturkunskap 1b

    Hej

    Jag har muntlig examination om 1 vecka på naturkunskap 1b o jag är jätte nervös

    Min lärar är Karina är den någon som har haft henne o mins ni vilka frågor hon ställde

    Snälla hjälp mig ????

  • Svar på tråden Naturkunskap 1b
  • Anonym (hejhe­j)
    Thu 11 Feb 2021 13:07
    #1
    Diddi12 skrev 2021-02-11 13:02:58 följande:

    Hej

    Jag har muntlig examination om 1 vecka på naturkunskap 1b o jag är jätte nervös

    Min lärar är Karina är den någon som har haft henne o mins ni vilka frågor hon ställde

    Snälla hjälp mig ????


    Hej, det går inte att hjälpa dig vännen. Karina är ett namn, och hon är okänd för oss alla utan mer uppgifter. Och sånt behöver du väl inte sprida på internet tänker jag..

    Du ska fråga din lärare vilka kapitel som provet omfattar, och berätta att du är så nervös så du inte vet vad du ska göra.. då kanske du kan få lite lugnande råd ? Lite gamla prov att titta på, och försöka hitta svaren till.

    Har du några hinder för att lyckas med provet annars? Lässvårigheter, fokussvårigheter, diagnos eller något?
  • Anonym (Oj förlåt­)
    Thu 11 Feb 2021 13:17
    #2

    Oj förlåt då tar jag bort den

  • Anonym (hejhe­j)
    Thu 11 Feb 2021 13:47
    #3
    Anonym (Oj förlåt) skrev 2021-02-11 13:17:34 följande:

    Oj förlåt då tar jag bort den


    Det går inte att ta bort. Ingen fara du skrev bara ett namn. Det är i varje fall omöjligt att hjälpa dig =) Det är enklare att du frågar läraren, eller klasskamraterna.. fråga inte efter svaren till proven, fråga efter gamla och förslag till svar på gamla prov. Det är helt normalt att plugga sånt.
  • Thu 25 Feb 2021 19:32
    #4

    Hej! Hur har det gått för dig den muntliga provet!? Jag ska ha min nästa vecka. Några tips du kan ge mig?

Svar på tråden Naturkunskap 1b