• Thu 11 Feb 2021 15:16
    5116 visningar
    1 svar
    1
    5116

    Assisterande butikschef, lön?

    Hej,

    Jag ska på en intervju för en tjänst som assisterande butikschef och ska lämna löneanspråk.

    När jag googlade och fick upp statistik så tycker jag att det verkar lite låg månadslön? Som butikssäljare har man högre såg jag..

    Är det någon som jobbar som det idag och vill berätta vad ni har i lön?

    Och vad är det för skillnad på assisterande butikschef och ställföreträdande butikschef?

  • Svar på tråden Assisterande butikschef, lön?
  • Anonym (hallo­)
    Thu 11 Feb 2021 16:08
    #1
    blomman1013 skrev 2021-02-11 15:16:52 följande:

    Hej,

    Jag ska på en intervju för en tjänst som assisterande butikschef och ska lämna löneanspråk.

    När jag googlade och fick upp statistik så tycker jag att det verkar lite låg månadslön? Som butikssäljare har man högre såg jag..

    Är det någon som jobbar som det idag och vill berätta vad ni har i lön?

    Och vad är det för skillnad på assisterande butikschef och ställföreträdande butikschef?


    Kolla de 3 första sidorna i denna tråd kanske du får ledtrådar

    www.familjeliv.se/forum/thread/80930377-lon-25-35-ar/1

    Jag tror skillnaden mellan assisterande butikschef och ställföreträdande är hur varaktigt tjänsten blir, eller lönen. Jag tror den som är ordinarie butikschef är borta för tillfället? Och de behövs någon annan i tjänsten tills den ordinarie kommer tillbaka? Den som är ställföreträdande kanske inte behöver lika mycket erfarenhet som ordinarie, kanske mer eller lika erfarenhet som assisterande butikschef?

    Det är mina tankar bara.
Svar på tråden Assisterande butikschef, lön?