• Anonym (anonymom)

    BETAHANE VS ALPHAHANE

    Hur ser ni om en kille är ALPHA ELLER BETA?
    Hur märker ni det direkt? kan man se det på långt håll?

    Varför väljer ni tjejer den svaga betahanen framför den starka alfahanen. är det för att ni vill kontrollera betan och känna en power?

  • Svar på tråden BETAHANE VS ALPHAHANE
  • Anonym (Å)

    Det är bara betahannar som startar såna här trådar.

  • Anonym (Loe)

    Det där är ju bara ett manligt hittepå av nån stackas kille som inte får ligga. 

  • Anonym (Lolen)

    Haha men gud... tror nån på det där tjafset...

  • Anonym (eee)
    Anonym (anonymom) skrev 2021-02-12 15:42:25 följande:

    Hur ser ni om en kille är ALPHA ELLER BETA?
    Hur märker ni det direkt? kan man se det på långt håll?

    Varför väljer ni tjejer den svaga betahanen framför den starka alfahanen. är det för att ni vill kontrollera betan och känna en power?


    Men det finns inte ens alfa och beta, mer än kanske i lejonflocken. Att moderna killar går omkring och tror de är alfa ibland, är så - barnsligt. 
  • Paganini

    Tror du verkligen kvinnor tittar på män och klassar dem som alfa eller beta? "Alfa, alfa, han är en beta, förmodligen alfa, 100% beta, alfa, beta, alfa, här finns tom en gamma...."

  • Anonym (Nej)

    Jag vill alltid ha mannen som får mig att skratta mest. Alfa eller beta rör mig inte i ryggen.

  • Anonym (Korrekt)

    Du har förstått. Jag får fittan slickad, huset städat, disken diskad och jag bestämmer över våra inkomster. Det går till precis så.

  • Anonym (Betasomblevalfa)
    Anonym (anonymom) skrev 2021-02-12 15:42:25 följande:

    Hur ser ni om en kille är ALPHA ELLER BETA?
    Hur märker ni det direkt? kan man se det på långt håll?

    Varför väljer ni tjejer den svaga betahanen framför den starka alfahanen. är det för att ni vill kontrollera betan och känna en power?


    Det där stämmer ju inte! I mina yngre dagar var jag en mjuk kille som bejakade mjuka värden och tog till mig allt snack om "killar som vågar gråta". Inte fick jag ligga då, blev oftare terapipartner åt de tjejer som var olyckligt kära i de tuffa snubbarna, du vet de där som det första de gör på festen är att klaga på tråkig musik och byter till nåt stenhårt.
    Sadlade om och bestämde mig för att äga rummet, finnas i centrum och alltid ha nån dräpande kommentar. 100 timmar på gymmet på det. Var oxo tydlig med att jag hellre bankar hårt bakifrån än älskar i månljus. Gissa vem som fick ligga sen?
  • Anonym (J)

    Jag väljer beta för att de passar mig bättre. Jag vill ha en snäll och lugn man, som inte har något behov av att mäta kuk m.m.

  • Anonym (Vad jag tror)

    Om jag tror rätt och baserat på det så sprang jag alltid efter alfahanar fram tills jag var 25. Sedan kom jag till insikt att det här blir jag bara ledsen av och bytte preferens till totala motsatsen. Älskar det! Har inte hittat min betahaneprins ännu men träffat en väldig massa som är nästan rätt så känner ingen brådska.

    Folk som pratar om alfa och beta nämner ibland en kukkarusell. istället för att hoppa av den kan man åka på karusellen bredvid. Den andra kuk-karusellen är mycket trevligare, säkrare och väldigt mycket renare. Dessutom kan man sätta sig nästan vart man vill utan kö eller trängsel. (Det där lät fånigt men jag slår vad om TS förstår EXAKT vad jag gaggar om när jag säger kukkarusell)

Svar på tråden BETAHANE VS ALPHAHANE