• Sat 13 Feb 2021 10:07
    640 visningar
    13 svar
    13
    640

    Problem med penetrering

    Hej. Jag är en man på 30 år som träffat min partner under snart ett år. Jag är van vid att alltid haft ett väldigt aktivit sexliv med tidigare partners. Men har nu stött på problem då vi har väldigt problem under just penetrationen. Vad som bör tilläggas är att jag är ganska välutrustad och har 16-17 cm omkrets på min penis.

    När vi väl ska ha samlag kan de ta både 15-20 minuter innan jag lyckas penetrera trotts min blivande sambo både är väldigt våt och använder glidmedel.

    Jag har börjat bli väldigt deprimerad och nedstämd över problemen vi har. När vi väl lyckas med penetration är sexet helt fantastiskt och jag vill verkligen skapa en framtid med den här kvinnan. Men hon spänner sig så väldigt När vi ska ha samlag och jag vet inte vad vi ska göra för de ska bli bättre.

    Jag tror varken jag eller hon vill att detta ska vara ett återkommande problem i resten av vårat liv.

    Hur har ni gjort för att få det att funka?

    //deprimerad man

  • Svar på tråden Problem med penetrering
  • Anonym (Pfft)
    Sat 13 Feb 2021 10:20
    #1

    Min man har samma omkrets som dig. Personligen så gillar jag när det gör lite ont, känns undergivet och kvinnligt. Man känner sig absolut utfylld och väldigt undergiven bara av den storleken. Sen, det kan göra ont i flera dagar efteråt, men det är det värt. I stunden gör det inte ont på det sättet för mig, det är mer efteråt. Den känslan av att typ ?bli av med oskulden? varje gång man har sex är väldigt trevligt. Vi använder inte glidmedel dock. Jag som kvinna tycker att man tappar all friktion då. Även om det är fine för mannen.

  • Anonym (S)
    Sat 13 Feb 2021 11:22
    #2

    Det kan vara så att det blir bättre när ni/hon fått barn. Jag var i alla fall ganska trång i öppningen innan. Var viktigt med rätt vinkel och att jag var mycket kåt. Min man är mycket mindre, 12 cm i omkrets så det var inga större problem men hade nog haft svårt med större. Nu klarar jag 17 cm men det kan bli lite knepigt med så bred fortfarande men mycket enklare än innan barnen.
    Men tänk på vinkeln. Behöver komma vinkelrätt och ffa inte för mycket snett från ändtarmssidan. För mig har det också alltid funkat bättre att rida men tror det är individuellt.

  • Anonym (Rätt)
    Sat 13 Feb 2021 11:26
    #3
    Anonym (Pfft) skrev 2021-02-13 10:20:22 följande:

    Min man har samma omkrets som dig. Personligen så gillar jag när det gör lite ont, känns undergivet och kvinnligt. Man känner sig absolut utfylld och väldigt undergiven bara av den storleken. Sen, det kan göra ont i flera dagar efteråt, men det är det värt. I stunden gör det inte ont på det sättet för mig, det är mer efteråt. Den känslan av att typ ?bli av med oskulden? varje gång man har sex är väldigt trevligt. Vi använder inte glidmedel dock. Jag som kvinna tycker att man tappar all friktion då. Även om det är fine för mannen.


    Låter sååå fint!

    Men tråkigt för TS om det är knepigare för dem. Verkar som att hon är rädd för smärtan. Då spänner hon sig och så gör det ännu ondare. Har oxo haft liknande problem, men har oftast behövt bara en minut eller så. 
    Att smeka klittan medan man tränger in har funkat bra för mig.
  • Anonym (S)
    Sat 13 Feb 2021 11:56
    #4

    Frågan är ju lite vad som är problemet? Det verkar ju funka ibland, när gör det det? Är problemet att hon spänner sig eller är det för trångt ändå? Jag upplevde som sagt att jag kunde ha vissa problem innan barnen i vissa vinklar med en betydligt mindre kuk. Problemet var inte att jag spände mig utan att jag var känslig i öppningen. Det var då inte alls en smärta som kändes skön utan det blev obehagligt. Sen kunde det vara skönt samtidigt så det gick att bortse från. 

  • Sat 13 Feb 2021 12:43
    #5
    Anonym (Pfft) skrev 2021-02-13 10:20:22 följande:

    Min man har samma omkrets som dig. Personligen så gillar jag när det gör lite ont, känns undergivet och kvinnligt. Man känner sig absolut utfylld och väldigt undergiven bara av den storleken. Sen, det kan göra ont i flera dagar efteråt, men det är det värt. I stunden gör det inte ont på det sättet för mig, det är mer efteråt. Den känslan av att typ ?bli av med oskulden? varje gång man har sex är väldigt trevligt. Vi använder inte glidmedel dock. Jag som kvinna tycker att man tappar all friktion då. Även om det är fine för mannen.


    Ja alltså när de funkar är det amazing för både henne och mig, som att hon inte kan få nog av mig. Hon skulle aldrig vilja gå tillbaka till något annat då hon som du också känner sig otroligt undergiven och utfylld. Vilket aldrig hänt innan.

    De handlar liksom mer att hon får panik vid just penetration. Och då låser sig liksom allting. De ända sättet vi lyckas med själva penetration är om hon liksom jobbar in den långsamt när hon är ovanpå mig och kan bestämma tempo.

    Är det likadant för dig?
  • Anonym (,)
    Sat 13 Feb 2021 18:35
    #6

    Wow, tur era tjejer har alltså, ni som är så välutrustade...drömmer om just det där, bli uppfylld så att det är på gränsen till att göra ont (men mest skönt såklart).

  • Anonym (16)
    Sat 13 Feb 2021 19:00
    #7
    Anonym (,) skrev 2021-02-13 18:35:57 följande:

    Wow, tur era tjejer har alltså, ni som är så välutrustade...drömmer om just det där, bli uppfylld så att det är på gränsen till att göra ont (men mest skönt såklart).


    Har du aldrig fått uppleva det än?

    Vissa fullkomligt älskar medans andra inte riktigt klarar det...

    Men drömmer du om det borde du testa.
  • Anonym (Japp)
    Sat 13 Feb 2021 19:05
    #8

    Precis som du beskriver funkade för mig med min förra partner som var ungefär som du, jag behövde alltid inleda med att rida, sen kunde vi rulla över i tex missionär el liknande.

    Men de största problemen låter inte som penetrationen / er osynlig, utan att du känner dig deprimerad och hon får fysisk panik av situationen. Gå till en sexolog så ni får prata riktigt fritt !! Låter som att en av er eller bägge inte kan det helt i nuläget, då skulle ni inte handla i såna jättestarka känslolägen tror jag. Lycka till!

  • Anonym (,)
    Sun 14 Feb 2021 13:09
    #9
    Anonym (16) skrev 2021-02-13 19:00:37 följande:

    Har du aldrig fått uppleva det än?

    Vissa fullkomligt älskar medans andra inte riktigt klarar det...

    Men drömmer du om det borde du testa.


    Nån gång kanske det blir tillfälle :)
  • Anonym ("Trös­keln")
    Sun 14 Feb 2021 13:28
    #10

    Jag får ont längst ner, spricker lixom lite, varje gång,  på tröskeln till fittan om man säger. Jobbigt. Det är värre dagen efter, under tiden är det det goda som tar över. 
    Skulle jag gnugga klitoris blir jag trängre så det funkar ju inte, fittan krampar. 

    Är trängre efter 4 barn. Fittan har lixom kollapsad lite så det är trängre. 

    Sorry to say men jag vill ha en stor kuk men skulle aldrig klaga eller säga till mannen. Man kan ju inte välja. Hårdheten är absolut viktigast. 

  • Anonym ("Trös­keln")
    Sun 14 Feb 2021 13:32
    #11
    Anonym (S) skrev 2021-02-13 11:22:48 följande:

    Det kan vara så att det blir bättre när ni/hon fått barn. Jag var i alla fall ganska trång i öppningen innan. Var viktigt med rätt vinkel och att jag var mycket kåt. Min man är mycket mindre, 12 cm i omkrets så det var inga större problem men hade nog haft svårt med större. Nu klarar jag 17 cm men det kan bli lite knepigt med så bred fortfarande men mycket enklare än innan barnen.
    Men tänk på vinkeln. Behöver komma vinkelrätt och ffa inte för mycket snett från ändtarmssidan. För mig har det också alltid funkat bättre att rida men tror det är individuellt.


    Ja precis. Kommer han in underifrån och trycket bli på tröskeln då spricker jag....
  • Anonym (16)
    Sun 14 Feb 2021 14:50
    #12
    Anonym (,) skrev 2021-02-14 13:09:19 följande:

    Nån gång kanske det blir tillfälle :)


    Hoppas det...alla borde få

    Upplevda sina fantasier. Undrar var du kan hitta någon med den storleken...;)
  • Anonym (N)
    Sun 14 Feb 2021 16:41
    #13

    Låter verkligen som att hon behöver slappna av. Konstigt råd kanske men låt henne dricka ordentligt med vin till maten en trevlig kväll så kanske hon slappnar av mer i hela kroppen?

    Men annars en sexolog som någon skrev.

Svar på tråden Problem med penetrering