• Anonym (Fberg)

    Hur kommer jag över??

    Blir tokig på migsjälv...

    blev lämnad av min partner för två månader sedan. Har såååå svårt att sluta älta, gå vidare... komma över. Vet att två månader är en kort tid men vårt förhållande var bara 1 år. Men jag var kär... jättekär... och jag trodde vi hade det bra.

    Jag jobbar som vanligt, träffar vänner, tränar, hittar på aktiviteter med mina barn. Lever ?som vanligt?, men känner ingen glädje. Kommer på mig själv med att tänka på honom hela tiden. Längtar, saknar...

    HUR kommer jag vidare??? Vet att jag aldrig kommer höra från honom igen och även om så hade jag inte velat gå vidare med honom. Ändå har jag svårt att släppa honom psykiskt.

  • Svar på tråden Hur kommer jag över??
  • Anonym (no)

    Men oj, vilka krav du har.... det har ju bara gått T-V-Å månader....

  • Anonym (Wang)

    I samma sits. Stöter dessutom på personen regelbundet vilket gör det så himla svårt.

  • Anonym (Fberg)
    Anonym (no) skrev 2021-02-14 19:27:56 följande:

    Men oj, vilka krav du har.... det har ju bara gått T-V-Å månader....


    Blir så trött på mig själv eftersom det ändå var ett relativt kort förhållande. Vill gå vidare, vill inte tänka på honom! Men han finns där hela tiden...

    jag kommer framåt men det känns som att det är en lååång väg kvar. Mycket lång...

    Tack för ditt svar!! Det värmer att höra att det kanske inte är helt konstigt att jag fortfarande är ledsen och uppgiven.
  • Anonym (Fberg)
    Anonym (Wang) skrev 2021-02-14 19:49:23 följande:

    I samma sits. Stöter dessutom på personen regelbundet vilket gör det så himla svårt.


    Usch... stackare!!! Hur lång tid var ni ett par? Kom det plötsligt eller anade du att det var på gång?
  • Anonym (Wang)
    Anonym (Fberg) skrev 2021-02-14 21:34:42 följande:

    Usch... stackare!!! Hur lång tid var ni ett par? Kom det plötsligt eller anade du att det var på gång?


    Inte jättelånge men tillräckligt för att jag skulle hinna få djupare känslor. Nej, det kom väl inte som en chock. Men gjorde sjukt ont ändå. Så många kvällar jag gråtit efter honom och känt mig så liten.
  • Anonym (Fberg)
    Anonym (Wang) skrev 2021-02-14 21:39:04 följande:

    Inte jättelånge men tillräckligt för att jag skulle hinna få djupare känslor. Nej, det kom väl inte som en chock. Men gjorde sjukt ont ändå. Så många kvällar jag gråtit efter honom och känt mig så liten.


    Förstår dig helt!!!

    Det gör galet ont att förlora nån man älskar och såg en framtid med.

    Jag grinar varje dag... varje dag på väg hem från jobbet, varje gång jag går och lägger mig.
Svar på tråden Hur kommer jag över??