Min man har en Tinder-kod bland sina mess!
Okej. Jag är (vad jag trodde) lyckligt gift sedan 6 år tillbaka, vi har varit ett par sedan vi var 17 och 19 år gamla (13 år i år). Vi har tre barn och jag skulle säga att vi har det bra överlag, vi klarade småbarnsåren hyffsat bra ändå! Min man är kärleksfull, ger mig gärna komplimanger, säger han älskar mig och vi har ett väldigt bra sexliv tycker vi båda två. MEN... ikväll när jag skulle gå in och skicka över en bild från min mans telefon till min som vår son hade skickat, får jag se ett meddelande om en Tinder-kod! Han hade dock ingen app eller andra spår av Tinder, men har han en kod måste han ju ha velat registrerat sig?! Jag har precis börjat lära mig att lita på människor igen överlag efter en hel del problem med det under min uppväxt och så ser jag det här...
Blev ledsen och min man frågade varför jag grät.
Frågade om han verkligen vill vara med mig och om han är ärlig mot mig. Han svarar ja och berättsr massor om vad han känner för mig och hur han känner för mig och att han är lycklig osv osv.
Vad ska jag tro? Jag frågade inte rakt ut om Tinder-koden då jag inte fann några spår av själva sidan. Har han raderat historik tro? Känner mig bedragen helt ärligt... :(