• Anonym (Va fan?!)

Min man har en Tinder-kod bland sina mess!

Okej. Jag är (vad jag trodde) lyckligt gift sedan 6 år tillbaka, vi har varit ett par sedan vi var 17 och 19 år gamla (13 år i år). Vi har tre barn och jag skulle säga att vi har det bra överlag, vi klarade småbarnsåren hyffsat bra ändå! Min man är kärleksfull, ger mig gärna komplimanger, säger han älskar mig och vi har ett väldigt bra sexliv tycker vi båda två. MEN... ikväll när jag skulle gå in och skicka över en bild från min mans telefon till min som vår son hade skickat, får jag se ett meddelande om en Tinder-kod! Han hade dock ingen app eller andra spår av Tinder, men har han en kod måste han ju ha velat registrerat sig?! Jag har precis börjat lära mig att lita på människor igen överlag efter en hel del problem med det under min uppväxt och så ser jag det här...

Blev ledsen och min man frågade varför jag grät.

Frågade om han verkligen vill vara med mig och om han är ärlig mot mig. Han svarar ja och berättsr massor om vad han känner för mig och hur han känner för mig och att han är lycklig osv osv.

Vad ska jag tro? Jag frågade inte rakt ut om Tinder-koden då jag inte fann några spår av själva sidan. Har han raderat historik tro? Känner mig bedragen helt ärligt... :(

• Svar på tråden Min man har en Tinder-kod bland sina mess!
  • Anonym (...)

Vill du veta sanningen så får du ha is i magen och kolla mer. Annars kommer han bara att ljuga och radera.

• Anonym (Va fan?!)
    Anonym (...) skrev 2021-02-16 00:30:07 följande:

Vill du veta sanningen så får du ha is i magen och kolla mer. Annars kommer han bara att ljuga och radera.

Förstår inte bara varför han säger att han älskar mig och visar så mycket känslor för mig och samtidigt kanske hänger på dejtingsidor... :(
  • Anonym (Gnistan)

Du får kanske regga ett eget konto och spana ifall du hittar honom? Du kan ju väldigt lätt selektera på ålder (+/- några år, många otrogna ljuger om sin ålder) och på minsta möjliga avstånd. (Avslöja inte att det är du)

Sen KAN det ju vara så att han mest bara var nyfiken och raderade app och konto kort därefter. Jag har till exempel fixat Tinder utan att träffa/svepa på någon. En gång för att kolla vad min kompis/kollega var så frälst över när hon skaffat appen, och en gång i affekt när jag var riktigt arg på min sambo, kändes bra att fönstershoppa lite just då men konstaterade att jag nog ändå föredrar min egen gubbe trots allt. Ingen av gångerna stannade appen mer än en kvart. Han kan ju ha en helt annan anledning också. Det jag menar är att det inte måste vara värsta tänkbara scenario.

• Anonym (Va fan?!)
    Anonym (Gnistan) skrev 2021-02-16 01:17:45 följande:

Du får kanske regga ett eget konto och spana ifall du hittar honom? Du kan ju väldigt lätt selektera på ålder (+/- några år, många otrogna ljuger om sin ålder) och på minsta möjliga avstånd. (Avslöja inte att det är du)

Sen KAN det ju vara så att han mest bara var nyfiken och raderade app och konto kort därefter. Jag har till exempel fixat Tinder utan att träffa/svepa på någon. En gång för att kolla vad min kompis/kollega var så frälst över när hon skaffat appen, och en gång i affekt när jag var riktigt arg på min sambo, kändes bra att fönstershoppa lite just då men konstaterade att jag nog ändå föredrar min egen gubbe trots allt. Ingen av gångerna stannade appen mer än en kvart. Han kan ju ha en helt annan anledning också. Det jag menar är att det inte måste vara värsta tänkbara scenario.

Tack för ditt inlägg!

Jag skapade ett efet konto och luskade runt lite. Hittade honom inte dock, men tveksamheten finns kvar.

Jag vet inte alls. Och med min bakgrund med svek och lögner så fick jag en enorm ångest nu av detta! Han kan ju inte både ha kvar kakan och äta den :(
  • Anonym (Tinder)

Det betyder ingenting.Många killar gör det pga nyfikets att ser vad är det.Jag också installerat några appar och raderar.Han älskar dig tror mig

• Moder1

Han undrade väl hur tänder fungerade och kollade upp det.

Man får helt enkelt lita på sin partner eller välja att avsluta.

Att själv skaffa ett konto för att "kolla upp" låter väldigt osunt. Då får man kolla så han verkligen är på jobbet när han säger det, är han på gymmet? , fotbollsweekend med grabbarna osv. Det blir jobbigt för både dig och honom.

Vill han vara otrogen kan han vara det utan en dejtingapp, tilliten måste finnas där.

• Anonym (Tro inte alltid det värsta)

Tänk om han nu hittar din Tinder-kod i din mobil. Kanske det var precis samma sak han gjorde som du precis gjorde, han trodde av nån anledning du fanns på Tinder och bestämde sig för att regga sig för att kolla upp om du fanns där.

• Anonym (X)
    Anonym (Va fan?!) skrev 2021-02-16 01:24:50 följande:
    Jag vet inte alls. Och med min bakgrund med svek och lögner så fick jag en enorm ångest nu av detta!
    Har han svikit dig tidigare så kan han naturligtvis göra det igen.
    Pratar du däremot om svek innan du var 17, ett halvt liv sen, så borde du nog gå i terapi för att gå vidare om 13 år tillsammans med en bra man inte hjälpt.
  • Anonym (X)
    Anonym (Tro inte alltid det värsta) skrev 2021-02-16 08:48:49 följande:

Tänk om han nu hittar din Tinder-kod i din mobil. Kanske det var precis samma sak han gjorde som du precis gjorde, han trodde av nån anledning du fanns på Tinder och bestämde sig för att regga sig för att kolla upp om du fanns där.

Ibland kommer det ju dessutom utskick från siter man inte reggat sig på.
  • Anonym (Lova)

Har du en kompis som är aktiv på Tinder? I vår vänskapskrets turas vi om att googla och intensivsöka på personer a vi dejtar JUST för att det är så himla vanligt att gifta/upptagna män raggar där. Förjävligt!

De bedrar sin fru och sviker sin familj samtidigt som de är falska mot tjejen de dejtar, målar upp guld och gröna skogar men egentligen vill de enbart ligga vid sidan av äktenskapet. Alla är förlorare här.

Så sök sök sök. Hoppas verkligen inte han är en av dem :(

• Anonym (Va fan?!)

Lite uppdatering. Han ville enbart kolla upp sin bror då min man fått reda på att han är otrogen mot sin fru, men han kom aldrig så långt att han registrerade sig, utan ångrade sig.

• Anonym (...)
    Anonym (Va fan?!) skrev 2021-02-16 20:56:11 följande:

Lite uppdatering. Han ville enbart kolla upp sin bror då min man fått reda på att han är otrogen mot sin fru, men han kom aldrig så långt att han registrerade sig, utan ångrade sig.

Köper du det?
  • Anonym (Va fan?!)
    Anonym (...) skrev 2021-02-17 00:39:45 följande:

Köper du det?

Så länge jag inte har några andra motbevis så måste jag ju det?
Svar på tråden Min man har en Tinder-kod bland sina mess!