• Tue 16 Feb 2021 15:35
    99 visningar
    3 svar
    3
    99

    Är jag gravid?

    Snälla hjälp mig för jag är så förvirrad just nu. Rynkar på näsan

    Jag har sen den 10/2 haft molande värk i nedre delen av magen till och från precis som mensvärk och tänkt att mensen är på gång för att jag brukar få mens vid den tidpunkten. Nu har det snart gått en vecka och mensen lyser fortfarande med sin frånvaro. De 2 senaste dagarna har jag haft ganska kraftig smärta och sprungit till toan ett flertal gånger men ingen mens kommer. 

    Min mens har alltid varit regelbunden + - ett par dagar vilket anses som normalt. Är kissnödig rätt ofta men bortsett från det har jag inga andra symptom. 

    Är det några andra här som har varit med om samma sak? Isåfall vad berodde det på? Det är så irriterande att gå och ha ont för "ingenting" Gråter 

  • Svar på tråden Är jag gravid?
  • Tue 16 Feb 2021 15:44
    #1

    Har du inte tagit ett test??

  • Tue 16 Feb 2021 15:45
    #2

    Nej det har jag inte. Ville vänta ut det några dagar då jag trodde mensen skulle dyka upp. 

  • Tue 16 Feb 2021 18:14
    #3

    Ja du, du kan vara gravid eller så är din mens sen för att du haft senare ägglossning eller ingen ägglossning alls, då kan kroppen uppföra sig lite konstigt. Men ingen här kan ju veta om du är gravid... Har du haft oskyddat sex så är sannolikheten stor. Ta ett test så vet du!

Svar på tråden Är jag gravid?