• Anonym (Har jag missat nått?)

Detta kan väl omöjligt funka?! - Kräm till större penis

Detta måste väl vara fejk? Ändå svarar butiken på recensionerna som är över 200 stycken! Kolla recensionerna, är det robotar som fejkar inläggen?

www.mshop.se/penis-xxl-creme

• Svar på tråden Detta kan väl omöjligt funka?! - Kräm till större penis
  • Anonym (Ruffel)

Allt som har med kukförstoringar att göra är ruffel och båg. Var nöjd med det du har mellan benen istället. 

Anonym (Ruffel) skrev 2021-02-16 19:15:17 följande:

Allt som har med kukförstoringar att göra är ruffel och båg. Var nöjd med det du har mellan benen istället. 

Men har du låst recensionerna på sidan jag länkade? SÅ många som säger att den blir hårdare och grövre!
  • Anonym (Plåtis)

Hårdare är inte så svårt där funkar till och med tigerbalsam men det är ju inte så skönt men att själva muskelkroppen skulle bli större så glöm det.... ända som funkar är sträckning under ganska lång tid så själva svällkroppen bildar nya celler och fysiskt blir längre det kan vara ganska kännbart. Har en bekant i Norge som använde "sträckbänk" under närmare ett halvår och gjorde allt enligt bruksanvisningen att sakta öka trycket. Han påstår att han fick cirka 2 cm längre tack vare den behandlingen.

Anonym (Plåtis) skrev 2021-02-17 15:54:58 följande:

Hårdare är inte så svårt där funkar till och med tigerbalsam men det är ju inte så skönt men att själva muskelkroppen skulle bli större så glöm det.... ända som funkar är sträckning under ganska lång tid så själva svällkroppen bildar nya celler och fysiskt blir längre det kan vara ganska kännbart. Har en bekant i Norge som använde "sträckbänk" under närmare ett halvår och gjorde allt enligt bruksanvisningen att sakta öka trycket. Han påstår att han fick cirka 2 cm längre tack vare den behandlingen.

Jag tror egentligen inte heller på det men du kan en svensk trovärdig butik våga påstå något sådant då? Och sen 270 kommentarer??? Robotar?
  • Anonym (Lagom)
    Anonym (Plåtis) skrev 2021-02-17 15:54:58 följande:

Hahaha, är det han som lagt ut bilder på Nakengalleriet? En norrman med Göte fastspänd i någon jävla stålställning .... utspänd så en är smal som en blyerts-penna.
    Nää, man ska nog acceptera vad man fått från födseln.
    Om kukförstoring funkade skulle alla snubbar gå runt med jättekukar.
    En kuk kan aldrig bli mer än 30 cm för då blir den - en fotCool
  • Anonym (Större är bättre)
    Anonym (Ruffel) skrev 2021-02-16 19:15:17 följande:

Kräm och piller är ruffel och båg. Däremot kan man stretcha, hänga vikter, pumpa mm för att förstora kuken. Som allt annat krävs engagemang och tid för att lyckas. Jag själv har lagt ner hundratals timmar på att läsa och utföra olika övningar och fått ca 2 cm längre kuk.
  • Anonym (Lagom)
    Anonym (Större är bättre) skrev 2021-02-17 17:57:01 följande:
    Kräm och piller är ruffel och båg. Däremot kan man stretcha, hänga vikter, pumpa mm för att förstora kuken. Som allt annat krävs engagemang och tid för att lyckas. Jag själv har lagt ner hundratals timmar på att läsa och utföra olika övningar och fått ca 2 cm längre kuk.
    Hundratals timmar för två centimeter??
    Som att jobba för 50 öre i veckan alltså.
  • Anonym (Större är bättre)
    Anonym (Lagom) skrev 2021-02-17 18:42:25 följande:

Hundratals timmar för två centimeter??

Som att jobba för 50 öre i veckan alltså.

Det är stor skillnad faktiskt. Lägg till lite grövre oxå så har volymen ökat ca 20%
Svar på tråden Detta kan väl omöjligt funka?! - Kräm till större penis