• Anonym (ÖF)

Träffa gym/träningstjejer

Vältränade tjejer av olika slag kan ju vara otroligt sexiga (löpare, gymtjejer, andra idrottare). Dock leder ju deras hälsosamma liv till att dom kanske inte är ute i "allmänheten" lika ofta och är därför svåra att råka träffa på. Så vart träffar man egentligen er vältränade tjejer? (I en pandemier värld)

Givetvis ser man dom på gymmet, men när man tränar vill man nog inte bli uppraggad.

• Svar på tråden Träffa gym/träningstjejer
  • Anonym (gymgalning)

haha, tufft. 
    Jag tränar på gymmet minst fyra dar per vecka och träffade mitt ex på gymmet. Jag har inget emot om någon börjar prata där, bara man inte pratar ihjäl tiden,  utan i början kanske bara säger hej, (börja med att fråga om det är okej att ta maskinen efter eller nåt och kanske säga något om övningen OM du tycker att tjejen är stark till exempel) och sen efter nån vecka kanske fråga nåt typ "tränar du ben idag" eller nån kanske lite mer relevant fråga. Om jag skulle vara intresserad att prata skulle jag göra det. 

För övrigt träffar du mig nästan ingenstans. :) 

• Anonym (ÖF)
    Anonym (gymgalning) skrev 2021-02-17 14:21:05 följande:

haha, tufft. 

Jag tränar på gymmet minst fyra dar per vecka och träffade mitt ex på gymmet. Jag har inget emot om någon börjar prata där, bara man inte pratar ihjäl tiden,  utan i början kanske bara säger hej, (börja med att fråga om det är okej att ta maskinen efter eller nåt och kanske säga något om övningen OM du tycker att tjejen är stark till exempel) och sen efter nån vecka kanske fråga nåt typ "tränar du ben idag" eller nån kanske lite mer relevant fråga. Om jag skulle vara intresserad att prata skulle jag göra det. 

Bra tips! Dock gäller det ju att man träffar varandra många gånger innan man går från att ta över maskinen till att man går och tar en kaffe.

Komplimanger är svåra! För oftast tänker man "herregud vilken rumpa!" och känner att man blir lite genomskinlig om man berömmer henne för form i benböjen :P
  • Yobyot
    Anonym (gymgalning) skrev 2021-02-17 14:21:05 följande:

haha, tufft. 

Frågan är vad som ger bäst chans till ragg? Ett starkt marklyft eller ett perfekt skulpterande av sexpack?
  • Konta

Jag träffade min tjej på en fest, tur för oss kan man säga med tanke på att ingen av oss festar så ofta. 
    Blev en liten udda kombination med att hon är tretalet och jag tränar styrkelyft. Men lika kul har vi för det. 

Mitt tips är att kolla runt bland dina träningskompisar, vi träffades genom gemensamma kompisar. 

Svar på tråden Träffa gym/träningstjejer