• Anonym (Ts)

Kissade på mig..

Jag skäms något så fruktansvärt. Jag var ute och gick en promenad för att få igång kroppen då jag legat inne i ett dygn då jag fått uvi och druckit så mycket vatten och kissat.

Jag var nära hemma och kände att det sved till. Från ingenstans kissar jag på mig och det rinner ner för benet. Det är folk runt mig och nära en affär. Jag började gå och låtsas som ingenting men ville gråta.

Kan man kissa på sig av uvi? Mår så dåligt nu

• Svar på tråden Kissade på mig..
  • Anonym (Ann)

Det kan hända även om det inte är vanligt. Har inte hänt mig men jag känner de som råkat ut för samma. Låt bli att skämmas. Det var inte ditt fel.

• Anonym (Anonym)

Prata med din läkare. Det är inte normalt att inte riktigt känna att man ska till att kissa på sig.

• Anonym (va??)

Jag hade sökt läkarvård omedelbart!

• Anonym (Q)

Precis samma hände mig en gång i tonåren. Helt plötsligt rann det bara över. Men det har aldrig hänt igen trots att jag haft många UVIer. Om det inte händer igen så strunta i det men händer det en gång till kanske det kan vara bra att prata med någon. Och ja man skäms fast man inte borde. Gör ditt bästa för att strunta i det, du har inte gjort någon annan illa.

• Anonym (Ts)

Tack för alla svar. Jag kände att det tryckte på och kände mig kissnödig men allt gick så snabbt och sedan började det rinna utan att jag kunde göra något. Är det verkligen inte uvi ni som tycker man ska söka läkarvård? Jag har noll erfarenhet av sånt här och tyckte det var riktigt jobbigt med detta idag

• Anonym (Q)
    Anonym (Q) skrev 2021-02-17 15:59:03 följande:

Precis samma hände mig en gång i tonåren. Helt plötsligt rann det bara över. Men det har aldrig hänt igen trots att jag haft många UVIer. Om det inte händer igen så strunta i det men händer det en gång till kanske det kan vara bra att prata med någon. Och ja man skäms fast man inte borde. Gör ditt bästa för att strunta i det, du har inte gjort någon annan illa.

Bara undrar, varför tryckte någon tumme ner på mitt inlägg? Vad skrev jag som var fel?

TS, om du vet att du har uvi tycker jag inte du behöver oroa dig om det inte händer igen. Dricker man mycket som man ofta gör vid uvi så är det kanske inte så konstigt om man inte kan hålla sig någon enstaka gång. Men är det ett återkommande problem så ska du definitivt söka för det.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Ts) skrev 2021-02-17 17:38:26 följande:

Tack för alla svar. Jag kände att det tryckte på och kände mig kissnödig men allt gick så snabbt och sedan började det rinna utan att jag kunde göra något. Är det verkligen inte uvi ni som tycker man ska söka läkarvård? Jag har noll erfarenhet av sånt här och tyckte det var riktigt jobbigt med detta idag

Nej det skulle kunna vara klämda nerver som gör att signalerna inte funkar som det ska.
  • Anonym (Ointressant)
    Anonym (Q) skrev 2021-02-17 17:47:47 följande:

Bara undrar, varför tryckte någon tumme ner på mitt inlägg? Vad skrev jag som var fel?

TS, om du vet att du har uvi tycker jag inte du behöver oroa dig om det inte händer igen. Dricker man mycket som man ofta gör vid uvi så är det kanske inte så konstigt om man inte kan hålla sig någon enstaka gång. Men är det ett återkommande problem så ska du definitivt söka för det.

Bry dig inte om det. Du skrev inget fel eller konstigt. Troligtvis någon som råkade trycka fel eller så är det bara någon som har personliga problem.
Svar på tråden Kissade på mig..