• UlrikaLagunoff

    Cb early visar bara spökstreck!!

    Kan inte rekommendera NÅGON att köpa clearblue early graviditetstest, jag tog TRE stycken och samtliga visade svagt positivt. Jag har ungefär 3 dagar kvar till bim, testade med ett annat graviditetstest imorse (inte clearblue) och det visade så negativt som det bara kan bli.

    Här har man lagt pengar på tester som bara visar spökstreck..

  • Svar på tråden Cb early visar bara spökstreck!!
  • Mimosa86

    Varför varför varför testa tidigt? Testa 4 dagar efter försenad mens så blir det garanterat ett lyckligt besked.

  • UlrikaLagunoff
    Långbenopluto skrev 2021-02-17 16:44:22 följande:

    Det är ju ditt val att köpa tester.....


    Ja absolut! Det säger jag inte något om :), jag köpte ju 3 tester vid samma tillfälle och har testat tre dagar efter varandra. Men känns ju inte kul att de visar spökstreck på alla tre tester, då känns de ju inte så pålitliga och därav kan jag inte rekommendera dem till andra.
  • UlrikaLagunoff
    Mimosa86 skrev 2021-02-17 16:41:09 följande:

    Varför varför varför testa tidigt? Testa 4 dagar efter försenad mens så blir det garanterat ett lyckligt besked.


    Jag är väl ivrig, haha. Men så tidigt tycker jag väl inte att det är ändå? Med cb early ska man ju enligt vad som står i bruksanvisningen kunna testa redan 6 dagar innan bim.
  • UlrikaLagunoff
    bananmilkshake skrev 2021-02-17 16:57:25 följande:

    Kan det inte vara det som visade negativt som inte stämmer så? :)


    Har svårt att tro det då det känns som att det hade visat positivt om jag faktiskt var gravid, men kan ju inte säga med säkerhet såklart. Får väl invänta mensen och se!
  • Mortiscia80

    Du ska ju inte pilla isär testerna för det första. För det andra, om du fått tre positiva så är de så klart positiva. Det är ju mer sannolikt att du har tre fungerande test och ett där hormonerna är för låga för att ge utslag, än att alla tre skulle vara trasiga.

  • UlrikaLagunoff
    Mortiscia80 skrev 2021-02-17 17:48:24 följande:

    Du ska ju inte pilla isär testerna för det första. För det andra, om du fått tre positiva så är de så klart positiva. Det är ju mer sannolikt att du har tre fungerande test och ett där hormonerna är för låga för att ge utslag, än att alla tre skulle vara trasiga.


    Fast nu är det inte digitalt test vi pratar om, man kan gott slita upp ett vanligt test för att lättare se strecken och inte behöva kika genom en plastruta.
Svar på tråden Cb early visar bara spökstreck!!