• Suzimon

    Nub Teori

    Hej!

    Vi ska på RUL om 3 veckor, men hade tyckt det va roligt om ni kunde gissa kön enligt nub teorin. Vad tror ni? Flicka eller pojke?

  • Svar på tråden Nub Teori
  • Anonym (E)

    Grattis!

    Flicka är jag ganska säker på runthuvud och rak nub

  • Suzimon
    Anonym (E) skrev 2021-02-18 10:09:48 följande:

    Grattis!

    Flicka är jag ganska säker på runthuvud och rak nub


    Tack!

    Ja ska bli spännande och se om 3 veckor om det är en flicka. ????
  • Anonym (Flicka)
    Suzimon skrev 2021-02-19 09:11:36 följande:

    Tack!

    Ja ska bli spännande och se om 3 veckor om det är en flicka. ????


    [img=undefined]
  • Anonym (Flicka)

    Skulle skicka en bild men det gick inte. Sök på nub theory på Google och välj bilder så det du tydligt hur det fungerar.

  • Suzimon
    Anonym (Flicka) skrev 2021-02-19 09:40:55 följande:

    Skulle skicka en bild men det gick inte. Sök på nub theory på Google och välj bilder så det du tydligt hur det fungerar.


    Hej!

    Ja jag kollade lite :) ser ut som en flicka. Men man undrar om det spelar roll vilken vinkel bilden är tagen i och sånt. Men roligt och höra vad andra tror också :)
  • Anonym (Flicka)
    Suzimon skrev 2021-02-19 13:01:24 följande:

    Hej!

    Ja jag kollade lite :) ser ut som en flicka. Men man undrar om det spelar roll vilken vinkel bilden är tagen i och sånt. Men roligt och höra vad andra tror också :)


    Man ska kolla ryggradens position i förhållande till nuben så vinkeln ska inte ha betydelse. Jag tycker det är ganska svårt ibland det här så jag förstår att du vill höra andras åsikter. :)

    Grattis till lillan/lillen!
  • Suzimon

    Var på RUL igår. Och det ser ut som en liten flicka som gömmer sig där inne ???? tack för era svar!

Svar på tråden Nub Teori