Ägglossning igen eller tidig graviditet?
Blir helt galen här hemma... 11:e började mina ägglossning flytningar och galet rinniga... (förlåt för ordvalet). 16:e hade jag värk på sidorna hela morgonen och bröstvårtorna blev plötsligt ömma. Under dagen kom även en feberliknande känsla. Dagen efter avtog flytningarna och blev mer torra, och vita som inte klistrar längre så som vid ägglossning.
Jag fortsatte ha feberliknande känsla, lite tryck i livmodern och känsliga bröstvårtor (har gått ca 5 dagar sen äl) och igår kväll tog jag en ägglossning test som visade starkt streck, men inte lika starkt som kontorllstrecket men upplever en stegring? Är det möjligt att ha en till ägglossning, även om jag har inte ägglossning flytningar eller typiskt ägglossningsmärta? Upplever att min tapp sitter högt upp, når knappast till den.
Det känns omöjligt att ägglossningstestet visar kanske pontetionell graviditet.. även om det finns några få som fått det på så kort tid men endå. Jag är förvirrad och känns som jag inte kan tänka på något annat än detta...