• Kroonkan

    Symtom som kommer och går. Ensam om det?

    Hej jag är gravid vecka 5+4. Har haft halsbränna, huvudvärk, illamående (äcklade känsla över viss mat) och inte kunnat äta som innan. Lite extra trött. Inte ömma bröst men dock bröstvårtor, Kissat oftare, känt mig lite frusen. Och haft lite molande värk känsla i magen till och från. Idag mår jag dock mycket bättre. Inte like svår huvudvärk, just nu ingen halsbränna eller illamående. Har haft lite känsla i magen men inte lika mycket. Är detta vanligt? Att symtomen kan komma och gå? Någon annan som känner igen sig. Jag blir så lätt orolig. Vill verkligen att allt skall gå bra. Vi ser så fram emot bebisen.

  • Svar på tråden Symtom som kommer och går. Ensam om det?
  • Kroonkan

    Vad roligt. Grattis ???? Då väntar vi båda i oktober. ???????? Min andra graviditet. Första var 2018 och då fick jag missfall. ???? Så jag och min man är jätte glada och förväntansfulla. Är det din första graviditet? Läst massa olika inlägg och ibland jagar man upp sig själv och blir orolig. Igår tex så mådde jag inget vidare, var trött, huvudvärk och illamående. Kunde knappt äta. Idag dock mår jag mycket bättre. Vet inte om jag är ensam om att bli orolig då. Först vill man inte må illa men sen när man inte mår illa så önskar man att man mår illa... Helt sjukt egentligen.

Svar på tråden Symtom som kommer och går. Ensam om det?