• Anonym (Skäms)

Vi hade sex första gången gick åt helvete allt förstört

Vi har umgåtts en tid som vänner, lätt flörtat med varandra och trivs väldigt bra i varandras sällskap. Dock har relation uppstått genom vänskap som över en tid utvecklats lite mera och der har funnits attraktion. Så nu till saken, vi hängde lite och det ena ledde till det andra och vi påbörja ha sex som blev katastrof, det gick för fort för han, alltblev riktigt fel, till saken hör ocksa att vi drack en del. På morgonen pratar vi knappt med varandra, jan är väldigt obekväm, nervös. Går hem.

Skriver senare ikväll om allt är ok, vi har hela tiden kunnat kommunicera med varandra, vi skriver till varandra varje dag. Han svarar kort, sen skriver jag i stil med att jag hoppas att detta inte påverkar vår relation. Inte hört något från han.

Undrar såklart varför han ignorerar mig, äcklades han av mig, var jag så oattraktiv. Förstår inte, blir och är väldigt ledsen, för vi hade en fin vänskaps relation, och kunnat säga rakt ut vad vi tycker.

Någon som förstår detta beteende, tacksam om män svarar.

• Svar på tråden Vi hade sex första gången gick åt helvete allt förstört
  • Anonym (Skäms)

Puttar upp

• Anonym (Man)

Skulle gissa att han skäms. Känner ju inte honom men många, även icke-macho har någon sorts skum stolthet. Att inte kunna prestera är (löjligt nog) lika med döden för många. Han kommer troligen tolka dina kontaktförsök som att du tycker synd om honom.

Tror inte det är du, utan han. Varför skulle han plötsligt äcklas av dig liksom?

Om du vill ha fortsatt kontakt var ihärdig och var tydlig med att det inte gjorde något (ingen är bra på fyllan) så trillar poletten förhoppningsvis ner tillslut.

• Mimosa86

Förstår faktiskt inte,

ni hade druckit och han råkade skjuta av för fort (vilket är vanligt och var förmodligen jobbigast för honom, han var väl nervös!). Varför låg ni inte igen därefter? Eller på morgonen?

Alltså när jag låg med en killkompis (han var hopplöst förälskad i mig) så gick det nästan på en gång. Han förvarnade innan att han inte skulle kunna hålla ut så länge. Fine. Det är ju bara att fortsätta och ligga på efteråt. Tror t.o.m. vi fnittrade över situationen innan vi påbörjade nästa ligg.

Vad är grejen? Känns som du gör en höna av en fjäder och han tycker nog din reaktion var jättejobbigt.

• Anonym (Skäms)
    Anonym (Man) skrev 2021-02-21 23:30:25 följande:

Skulle gissa att han skäms. Känner ju inte honom men många, även icke-macho har någon sorts skum stolthet. Att inte kunna prestera är (löjligt nog) lika med döden för många. Han kommer troligen tolka dina kontaktförsök som att du tycker synd om honom.

Tror inte det är du, utan han. Varför skulle han plötsligt äcklas av dig liksom?

Om du vill ha fortsatt kontakt var ihärdig och var tydlig med att det inte gjorde något (ingen är bra på fyllan) så trillar poletten förhoppningsvis ner tillslut.

Tack för ditt svar. Jag kommer ge han tid att höra av sig, jag kan inte kontakta han när han ignorerar mig. Blir pastridigt, sa även att det är ok när det blev fel, försökte inte göra en grej av det, utan vi försökte på nytt, och det blev fel där igen... Jag hoppas att han inte kastar bort vår relation för detta.
  • Anonym (Skäms)

Jag gör inte stor grej av det, han som ignorerar mig. Blir svårt att inte undra, personligen ser jag inte det som ett misslyckande utan ledsen över hans reaktion.

Mimosa86 skrev 2021-02-21 23:31:00 följande:

Förstår faktiskt inte,

ni hade druckit och han råkade skjuta av för fort (vilket är vanligt och var förmodligen jobbigast för honom, han var väl nervös!). Varför låg ni inte igen därefter? Eller på morgonen?

Alltså när jag låg med en killkompis (han var hopplöst förälskad i mig) så gick det nästan på en gång. Han förvarnade innan att han inte skulle kunna hålla ut så länge. Fine. Det är ju bara att fortsätta och ligga på efteråt. Tror t.o.m. vi fnittrade över situationen innan vi påbörjade nästa ligg.

Vad är grejen? Känns som du gör en höna av en fjäder och han tycker nog din reaktion var jättejobbigt.

• Anonym (Man)
    Anonym (Skäms) skrev 2021-02-21 23:38:18 följande:

Tack för ditt svar. Jag kommer ge han tid att höra av sig, jag kan inte kontakta han när han ignorerar mig. Blir pastridigt, sa även att det är ok när det blev fel, försökte inte göra en grej av det, utan vi försökte på nytt, och det blev fel där igen... Jag hoppas att han inte kastar bort vår relation för detta.

Låter klokt. Vill bara förtydliga att med ihärdig menar jag inte påstridig utan helt enkelt tålmodig men att fortsätta höra av sig då och då.
  • Mackan1978

Det där verkar jättekonstigt.

Ja något är uppenbart fel.

Antingen så gillar han dig inte eller

så har han bedragit dig och ville bara leka

• Anonym (Hmmm....)

Tror verkligen inte att han äcklas av dig eller tycker att du är oattraktiv. Tror snarare att det kändes fel för honom och han ångrat sig. Kanske bättre om ni fortsätter som vänner enbart? Funkar det för dig så fråga honom?

• Anonym (lll)
    Anonym (Skäms) skrev 2021-02-21 23:38:18 följande:
    Ge honom tid/kontakta honom  (ja jag är språkpolisFlört ) 

Nej, du kan nog inte göra mer exakt nu. Om ni var vänner innan så antar jag att ni kommer springa på varann i olika sammanhang så han behöver hitta ett sätt att hantera detta. Men jag tror som andra redan skrivit, att det var värst för honom och att han just nu inte vet vad han ska göra. 
  • Anonym (Skäms)

Tack till samtliga svar, han har inte hört av sig och jag har redan signalerat att det inte var stor grej samt att jag hoppas att det inte uppstår en spricka mellan oss. Han har gått helt under jorden. Kommer inte skriva till honom mer utan låta det vara helt enkelt. Däremot anser jag att det inte är schyst hanterat av honom, tystnad är också ett svar därmed får jag respektera hans ställning och släppa det.

• Anonym (-)

Du skrev att sexet blev en katastrof. Om du förmedlade den känslan till honom förstår jag att han drog under jorden. Sex är inte alltid bra första gången men tycker man det är katastrof och visar det ja då kan det vara svårare att reparera.

• Anonym (Löser sig)

Jag tror inte att han tycker du är oattraktiv utan snarare väldigt sexig. Han kan ju tyvärr tillhöra den skaran som aldrig tränat upp sin uthållighet och därför kommer fort. Är han ung och blev sexet en katastrof pga att han kom gör tidigt? Låt det vara några dagar så han hinner smälta det innan du hör av dig igen. Det här löser sig!

Svar på tråden Vi hade sex första gången gick åt helvete allt förstört