• Anonym (Måttstock)

    Hur vill du att kuken ska vara på din perfekta partner?

    I många trådar vill ni kvinnor inte outa hur stor kuk man tycker om eller vill att ens partner ska ha utan svaren är ofta att det är personen som den sitter på som är det viktiga!

    Nu är detta en ny omröstning - tänk på din perfekta man/partner/älskare och hur hade du önskat att hans kuk ska vara för att du skulle vara helt nöjd?

    Tänk bort att din nuvarande partner har en viss storlek utan utgå från hur den perfekta kuken ser ut på den perfekta partnern!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur vill du att kuken ska vara på din perfekta partner?
  • Anonym (Dessa proportioner)

    Jag vill att den skall vara ungefär så tjock som botten på en vinflaska och minst en halvmeter lång. Ollonet ca 25% grövre så att den ser ut som en svamp. Testiklarna ungefär som två bouleklot i en påse.

    Själva känslan skall vara metallisk, som solitt gjutjärn, inte så att man kan trycka på den och så sjunker fingrarna in ens en millimeter, utan verkligen hård. Ejakulation skall vara minst två liter efter en dags celibat.

    Vad är det med alla penistrådar på forumet?

  • Anonym (MediumRare)

    o jag som trodde 15 va medel :)...vilken undersökning refererar du till? O en sak till...utesluter du önskemålet om grovlek helt?

  • Freddie K

    Under 14 cm är nog min grej, tror jag. Jag vet att omröstningen kanske enbart riktar sig till kvinnor, men jag röstade ändå.


    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Glad att se mig!) skrev 2021-02-25 22:28:55 följande:

    Skön, hård och lättväckt!


    Instämmer !!
Svar på tråden Hur vill du att kuken ska vara på din perfekta partner?