• Tue 23 Feb 2021 10:00
    1958 visningar
    2 svar
    2
    1958

    Tidigt ultraljud/vul Norrköping

    Hej!

    Jag är gravid igen efter tidigt missfall. Är orolig såklart och vill gärna få tidigt ultraljud bara för att få se ett hjärta slå så jag kan bli lite lugnare (är fullt medveten om att det kan hända något efter ultraljudet ändå). Förklarade detta för min barnmorska när jag bokade tid för inskrivning men landstinget erbjuder bara ultraljud i vecka 12 samt Rul runt vecka 20. Hon sa att jag kan söka mig provat...

    Undrar därför var I Norrköping kan jag göra tidigt ultraljud? Eller behöver jag söka mig till annan kommun/annat län? Någon som vet ????

  • Svar på tråden Tidigt ultraljud/vul Norrköping
  • Thu 25 Feb 2021 17:07
    #1

    Lovisa läkarmottagning är en gynekologisk läkarmottagning, kolla med dem. De sysslar egentligen inte med gravida utan med fertilitet, men vem vet.

    Jag ska göra vul där nästa vecka, har gått hos dem för att få hjälp att bli gravid. Blev erbjuden ett vul

  • Fri 26 Feb 2021 19:19
    #2
    Traska skrev 2021-02-25 17:07:12 följande:

    Lovisa läkarmottagning är en gynekologisk läkarmottagning, kolla med dem. De sysslar egentligen inte med gravida utan med fertilitet, men vem vet.

    Jag ska göra vul där nästa vecka, har gått hos dem för att få hjälp att bli gravid. Blev erbjuden ett vul


    Tack så mycket. Jag ringer dit på måndag och frågar om man har möjlighet att få komma dit och göra vul :)

    Hoppas allt går bra med graviditet :)
Svar på tråden Tidigt ultraljud/vul Norrköping