• 222missii

    När fick ni 2-3 på clearblue digital?

    När fick ni 2-3 på clearblue digital i förhållande till äl? Skriv gärna hur många dagar före/efter bim, ni som är säkra på eran ägglossning.

  • Svar på tråden När fick ni 2-3 på clearblue digital?
  • Nina94

    Jag fick 2-3 på CB igår och jag gick precis in i vecka 5 räknat från senaste mens :)

  • Nina94
    Nina94 skrev 2021-02-26 10:05:36 följande:

    Jag fick 2-3 på CB igår och jag gick precis in i vecka 5 räknat från senaste mens :)


    Insåg att jag kanske var lite otydlig och inte svarade på din fråga helt och hållet..

    Senaste mens började 25/1, ägglossning 11/2, BIM 24/2. Testade alltså med CB veckoindikator igår 26/2 och fick 2-3 veckor Glad
  • Aannoonnyymmmm

    Jag fick plus på ÄL +12 :) svagt. Gjorde ett till test dagen efter och då var plusset väldigt starkt. Gjorde ett digitalt test samma dag som då visade 2-3 veckor.

  • Kvinna1989

    Jag fick de när jag var i vecka 6+. Senare än "dom flesta" verkar det som och minns att jag var orolig över de, men allt gick bra och har en 9-månaders bebis här nu :)

  • Anonym4848

    Jag är en sån som testar först på BIM och har då haft 2-3 v båda mina graviditeter, så vet inte vad det hade visat tidigare.

  • Somduvillmenhärskaskåpetstå
    Kvinna1989 skrev 2022-07-08 10:52:05 följande:

    Jag fick de när jag var i vecka 6+. Senare än "dom flesta" verkar det som och minns att jag var orolig över de, men allt gick bra och har en 9-månaders bebis här nu :)


    🙏🥰Tack, du gav mig just hopp!
    Fick 1-2 då jag var i v4+3.
    Är just nu 5+3 och testade vid lunchtid, men det ska ju gå bra då det är Efter Bim. Jag fick iaf endast 1-2 nu också!
    Det verkar som att det är lite si och så med de tester som har veckoindikator 🤪

    Känns underbart att du fick din bäbis, ser också fram emot det i maj❤️
    Veckoindikatorn är missvisande
Svar på tråden När fick ni 2-3 på clearblue digital?