• Anonym (SCB)

    Skulle du vilja veta hur din partners önsksesexpartner ser ut?

    Hur pass öppna men är med varandra i en relation varierar såklart men skulle du vilja veta hur din partners önskesexpartner ser ut även om det inte motsvarar hur du ser ut?

    Alltså rent utseendemässigt, attributmässigt hårfärg, muskler, tatueringar, rumpa, ja allt ytligt.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du vilja veta hur din partners önsksesexpartner ser ut?
  • Stårschan2

    Nope. Helt ointressant. Hon ser förmodligen inte ut som jag, och fick jag veta det skulle jag förmodligen bli lite ledsen, och titta snett på alla tjejer jag såg som föll inom ramen för hans drömtjej.

    Ignorance is bliss. Åtminstone i sådana här lägen.


    De kan bytas ut mot Vi. Dem kan bytas ut mot Oss.
  • Anonym (ooo)

    Märklig fråga, tycker jag. 
    Jag svarade nej. 

    Jag tror att alla människor kan ha någon slags drömbild i sitt inre men sen tänker man inte på den om man blir kär i någon som ser helt annorlunda ut. Man blir kär i en person för dess egenskaper och kemin oss emellan, snarare än utseendet. Därför är det helt ointressant vad min parter har för drömbild inom sig  - väljer man mig så räknar jag med att jag är rätt person. 

  • Överste Senap

    Nej det skulle jag inte vilja veta. Jag vill känna att hon är kåt på mig men om hon fantiserar om andra män eller andra egenskaper det jag helst att hon hållet det för sig själv. Kan inte se vilket positivt som skulle komma ur det. Däremot en hel del negativt.

Svar på tråden Skulle du vilja veta hur din partners önsksesexpartner ser ut?