• RealWorldDenied

    Berätta åt sina föräldrar att man vill bli omskuren

    Tjaba! Hur säger jag på ett så smidigt sätt som möjligt åt mina föräldrar att jag vill bli omskuren?


    Är 19 (svensk och kristen) och bor fortfarande hemma...

  • Svar på tråden Berätta åt sina föräldrar att man vill bli omskuren
  • Anonym (Eh?)

    Hur kommer dina föräldrar in i bilden? Det är väl inte de som skall utföra det?

  • Anonym (?)

    Hade du tänkt bli muslim eller varför vill du omskära dig ?

  • Anonym (Småsak)

    Kom tillbaka när du berättar för dina föräldrar att du ska sterilisera dig och att det inte blir några barnbarn. Den var obekväm.

  • Anonym (Böjjen)
    RealWorldDenied skrev 2021-02-24 23:00:26 följande:

    Tjaba! Hur säger jag på ett så smidigt sätt som möjligt åt mina föräldrar att jag vill bli omskuren?

    Är 19 (svensk och kristen) och bor fortfarande hemma...


    Är väl bara att berätta, om du nu anser att de har med det att göra? Du är ju myndig?
  • Sven19

    Varför ska du berätta det för dina föräldrar? Flytta hemifrån först är väl ett smart rådd

    Hur kommer det sig att en svensk vill operera sig i kuken helt i onödan?

    Läste att du är religös, har det med saken att göra? Du borde i så fall läsa något annat än bibeln.

  • Anonym (?)
    Sven19 skrev 2021-02-24 23:22:31 följande:

    Varför ska du berätta det för dina föräldrar? Flytta hemifrån först är väl ett smart rådd

    Hur kommer det sig att en svensk vill operera sig i kuken helt i onödan?

    Läste att du är religös, har det med saken att göra? Du borde i så fall läsa något annat än bibeln.


    Kristna omskär inte killar, vi har dopet istället. Så nej, det har inte med det att göra iallafall. Möjligtvis om han funderar på att bli muslim.
  • RealWorldDenied

    tänker ABSOLUT inte bli muslim. aldrig i livet. vill omskära mig för att jag har så mycket förhud att det stör när man är på toa, och den spänner åt och gör lite ont  när jag drar den bakåt. (och tycker att förhuden är extremt ful)

  • Anonym (Josefin)

    Om du nu bestämt att du vill bli omskuren så begriper jag inte varför du alls ska blanda in dina föräldrar. Du är ju myndig.

  • Sven19
    RealWorldDenied skrev 2021-02-24 23:37:31 följande:

    tänker ABSOLUT inte bli muslim. aldrig i livet. vill omskära mig för att jag har så mycket förhud att det stör när man är på toa, och den spänner åt och gör lite ont  när jag drar den bakåt. (och tycker att förhuden är extremt ful)


    Varför ska du prata med dina föräldrar då?
  • RealWorldDenied
    Anonym (Josefin) skrev 2021-02-24 23:41:00 följande:

    Om du nu bestämt att du vill bli omskuren så begriper jag inte varför du alls ska blanda in dina föräldrar. Du är ju myndig.


    Bor ju hemma, så jag känner att jag borde ju berätta att jag funderar på det
Svar på tråden Berätta åt sina föräldrar att man vill bli omskuren