• Fri 26 Feb 2021 09:04
    343 visningar
    5 svar
    5
    343

    För dålig ökning?

    Testerna är tagna med morgonurin äl+10 - äl+15, vänster till höger. Eftersom jag har en historia av flera mf är jag lite orolig att ökningen är för dålig. Det ser ju inte ut att ha ökat alls från igår till idag. Detta är dessutom testa tidigt-test. Vad tror ni, kan det vara normalt, eller bör jag ställa in mig på att det stannat av? 

  • Svar på tråden För dålig ökning?
  • Fri 26 Feb 2021 12:05
    #1

    Det är ingen dålig öking... det är ju 14 dagar sen äl det är då dom flesta får ett svagt plus så lugna dig

  • Fri 26 Feb 2021 12:19
    #2
    Lilant skrev 2021-02-26 12:05:12 följande:

    Det är ingen dålig öking... det är ju 14 dagar sen äl det är då dom flesta får ett svagt plus så lugna dig


    Tack, du lyckades lugna mig lite. Har dock kraftig mensvärk, så med flera mf i bagaget blir man ju lite paranoid :(
  • Fri 26 Feb 2021 12:23
    #3
    isa77 skrev 2021-02-26 12:19:22 följande:

    Tack, du lyckades lugna mig lite. Har dock kraftig mensvärk, så med flera mf i bagaget blir man ju lite paranoid :(


    Är i vecka 9 nu :) fick mf i oktober iallefall dagen på bim denna gången fick jag extrem mensvärk så jag trodde att mensen skulle komma verkligen brann i kroppen men blev plus :) hoppas på bra besked på måndag att den lever:) har varit med om MA också men har lyckats få ett levande barn av 5 graviditeter denna är den 5 :) men har fått minskade symptom tyvärr
  • Fri 26 Feb 2021 12:32
    #4
    Lilant skrev 2021-02-26 12:23:43 följande:
    Är i vecka 9 nu :) fick mf i oktober iallefall dagen på bim denna gången fick jag extrem mensvärk så jag trodde att mensen skulle komma verkligen brann i kroppen men blev plus :) hoppas på bra besked på måndag att den lever:) har varit med om MA också men har lyckats få ett levande barn av 5 graviditeter denna är den 5 :) men har fått minskade symptom tyvärr
    Åh, lycka till! Hoppas allt går bra för dig! Mf är fruktansvärt, man har svårt att glädja sig åt nästa graviditet, är bara orolig hela tiden.
  • Fri 26 Feb 2021 12:33
    #5
    Lilant skrev 2021-02-26 12:23:43 följande:
    Är i vecka 9 nu :) fick mf i oktober iallefall dagen på bim denna gången fick jag extrem mensvärk så jag trodde att mensen skulle komma verkligen brann i kroppen men blev plus :) hoppas på bra besked på måndag att den lever:) har varit med om MA också men har lyckats få ett levande barn av 5 graviditeter denna är den 5 :) men har fått minskade symptom tyvärr
    Åh, lycka till! Hoppas allt går bra för dig! Mf är fruktansvärt, man har svårt att glädja sig åt nästa graviditet, är bara orolig hela tiden.
Svar på tråden För dålig ökning?