• Anonym (Annie)

    CB early, runt streck i flera dagar? Bilder! Hjälp

    Vet inte exakt när BIM är då jag några månader sedan haft missfall och fick min första ägglossning någon vecka sen.

    Har haft ömma bröstvårtor sen ägglossningen, tryck mot magen, tryck mot underlivet, feberkänsla samt frossa och trötthet.

    Igår tog jag CB early då jag tagit tidigare tester från Gravidietskollen och upplevt ett väldigt svagt streck. Igår syntes en extremt svagt streck på Early och blev ett tunt streck efter tio min, men i färgen mörkblå. Idag tog jag igen, fortvarande svagt streck men efter tio min blev det ett tunt streck, i färgen blå. Betydligt starkare.. vågar man hoppas? Använder inga kontraster för strecket ska se bra ut, utan fotona togs nu precis.

  • Svar på tråden CB early, runt streck i flera dagar? Bilder! Hjälp
  • Anonym (Annie)

    Glömde nämna att strecket är helt men något starkare på ena sidan.

  • Anonym (Annie)


    Strecket där den är mer tydligt togs idag, svagare togs igår. I nuläget är sträcker mer fulländad och båda streckerna, igår och idag är 100% blåa. Men är så rädd att vara glad...
  • Anonym (...)

    Ta ett digitalt test om några dagar typ en vecka.

  • Anonym (Annie)
    Anonym (...) skrev 2021-02-27 14:37:47 följande:

    Ta ett digitalt test om några dagar typ en vecka.


    Ska göra det :)
  • Carolaline

    Jag förstår din förvirring och jag har gått igenom samma. Om du googlar lite på ClearBlue kommer du se tusentals kvinnor värld runt som delar samma förvirring kring deras tester. Jag har fem tester här hemma från fem olika dagar som ser exakt ut som dina, falska positiva. Jag har fått min mens precis som vanligt och får ändå de strecken på testerna. Med det sagt är det absolut inte säkert att du har ett falskt positivt test där! Ta ett annat test från annat märke med samma känslighet och se vad det säger.

  • Anonym (Mm)

    Tycker de ser positiva ut tillskillnad från en del andras streck som tydligt ser ut som spökstreck.

    Tycker du ska ta ett digitalt clearbluetest imorgon så får du svar. Dessa tidiga är bara lite känsligare än de digitala, så är du gravid så borde det visas nu.

  • Anonym (Annie)
    Anonym (Mm) skrev 2021-02-28 11:51:32 följande:

    Tycker de ser positiva ut tillskillnad från en del andras streck som tydligt ser ut som spökstreck.

    Tycker du ska ta ett digitalt clearbluetest imorgon så får du svar. Dessa tidiga är bara lite känsligare än de digitala, så är du gravid så borde det visas nu.


    Ok tack för tipset. Det jag reagerade på är den tydliga färgen.
  • Anonym (M)
    Anonym (Annie) skrev 2021-02-28 20:32:52 följande:

    Ok tack för tipset. Det jag reagerade på är den tydliga färgen.


    Var du gravid? Eller var det klassiska cb spök?
  • Anonym (Annie)
    Anonym (M) skrev 2021-12-27 21:48:42 följande:

    Var du gravid? Eller var det klassiska cb spök?


    Tyvärr inte. Men nu har jag inte fått min mens på flera veckor, men det kan vara stressen som skapar lite obalans. Svagt plus igen på billigt test. Men jag tror tyvärr inte på att det är ett riktigt plus förrän det är otroligt starkt plus. Man mår så dåligt och får hopp vid varje antydan.

Svar på tråden CB early, runt streck i flera dagar? Bilder! Hjälp