• Rayan1212

    Hur tänker kvinnor på de undergivna männen.

    Jag träffar regelbundet en kvinna som är äldre än jag. Nästa gång ska jag be henne att dominera mig. Jag har tidigare märkt att hon har en dominerande sexuell tendens.

    Men min fråga är endast för kvinnor.

    Hur ser och tänker ni på de undergivna männen? Föraktar ni de undergivna män och tycker att de inte är helt maskulin?

    Jag önskar dig att rösta och svara på mina frågor

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur tänker kvinnor på de undergivna männen.
  • Anonym (Domina)

    Jag är som den kvinnan du dejtar. Har en dominant läggning och har länge utövat den på undergivna män och även några kvinnor. De har alla varit betydligt yngre än mig. Hade nog haft väldigt svårt att dominera en man som var äldre särskilt om han var maskulin. Jag tänder nästan uteslutande på män som har androgyn eller ganska feminin utstrålning eller åt det blygare hållet. Men de får inte vara tafatta eller alltför blyga eftersom jag behöver motståndet och att de kan leka detta rollspel. Alltså vill jag inte ha en sexuellt oerfaren man. Han får gärna tycka om att ta över ibland.kunna vara flörtig och visa sin manlighet även om jag inte gillar att bli dominerad och utlämnad till någon annans kontroll, däremot blir jag gärna tagen ibland under akten.

    Jag ser inte ner på dessa män, tvärtom. Det ger mig oerhört mycket och gör mig väldigt upphetsad.

Svar på tråden Hur tänker kvinnor på de undergivna männen.