• fancyr

    Ska hyra stuga som födelsedagspresent

    Min kille önskade sig en stugvistelse i födelsedagspresent i mitten på mars. Jag undrar nu om någon kan komma med tips om vad man kan göra.

    Stugan har tillgång till grillplats, sjö precis utanför stugan, roddbåt och fiske (min kille gillar att fiska). Stan, centrum, ligger på ok avstånd.

    Vi kommer komma dit en lördag kväll för att åka hem måndag eftermiddag.

    På lördagen tänkte jag börja med att bjuda på lite bubbel, chark, godis osv. Men sen då?

    På söndagen tänkte jag mig en sen god brunch och sen lite utevistelse (som vadå?) finns en stor tomt med massa skog. Jag tänkte att här kunde man åka ut med båten och bara ro eller fiska från båten. Kanske ta med något varmt att dricka och någon smörgås?

    Sen när man kommer tillbaka kan man grilla till sen lunch/middag .,

    Sen äta den med lite rödvin osv.

    Sen då?

    På måndagen tänkte jag att vi igen äter sen brunch och sen vid 12 lämna boendet för att sedan åka mot centrum, Norrtälje, och kanske äta något och se staden. Sen åka hem.

    Vad tror ni?

  • Svar på tråden Ska hyra stuga som födelsedagspresent
  • moaguuun

    Låter väl bra att bara vara där och göra det du räknade upp..  Stugvistelsen är väl själva presenten, varför krångla till det

  • Magical

    Ut och åka båt i mars? Nu är jag ingen van båtmänniska, men är det inte kallt då? 

    Jag tänker mer långpromenader, varm choklad och vispgrädde när man kommer hem. Sex förstås, inne i den mysiga stugan. Se nån skön film på kvällarna. Grilla ute, ja, räcker inte det? 

  • Mortiscia80

    Göra? Han kommer ha fullt upp! Ta med hans fiskespö. Och en bok åt dig själv. Om det blir tid över går ni en promenad och njuter av naturen.

  • Stårschan2

    En kortlek kan vara bra att ha om ni behöver hjälp med sysselsättning efter middagen.


    De kan bytas ut mot Vi. Dem kan bytas ut mot Oss.
Svar på tråden Ska hyra stuga som födelsedagspresent