• Anonym (Nymfoman)

Översexuell

Jag är en gift, trebarnsmamma på 37 år. Jag gjorde min sexdebut som 17-åring men var intresserad av sex långt innan dess. Gjorde allt annat utom just sex. Jag har ett enormt stort behov. Jag vill ligga med min man helst varje natt. Hade vi levt själva så hade vi spenderat enormt mycket tid i sängkammaren. Jag är konstant sugen och mina tankar leder ofta in på sex. När vi har sex så får jag inte nog! Trots att jag har förmågan att komma utav enbart penetrerande sex (eller kanske snarare att min make har förmågan att ge mig orgasm av penetrerande sex) så vill jag bara ha mer o mer! Jag onanerar ofta efter sexet trots att jag får orgasm. Jag drömmer om sex på nätterna. När jag som 22-åring var singel i 10 månader så missbrukade jag sex, låg med ungefär 20 st. Utöver det har jag varit i ett fast förhållande innan min man. Nu har jag insett att jag förmodligen är sexmissbrukare ff. Jag var otrogen i somras, träffade en gammal "kompis" (som jag låg med under min singeltid). Ville veta om jag verkligen skulle klara av att bedra, om han var lika stor som jag upplevt i min ungdom. Jag var nyfiken, Det var overkligt. Vad vill jag då med mitt inlägg? Jag vill nog komma i kontakt med andra som missbrukar sex o veta om det är det jag gör. Jag kollar aldrig på porr eller porrurfar men jag läser sexnoveller o har i perioder haft kontakt med män o pratat sex tex på msn.

• Svar på tråden Översexuell
  • Tukt

Vad är det du vill diskutera? Lät mer som en dagbok det du skrev.

• Anonym (androcur)

Lite svårt att säga om du är sexmissbrukare eller bara väldigt kåt. Några saker som är utmärkande för missbruk är ju:

Att man mer eller mindre ständigt planerar för nästa kick

Att det hela tiden krävs allt mer för att ge samma kick

Att man låter missbruket gå före annat viktigt, sätter viktiga saker i sitt liv på spel för att få kicken

Jag har haft ett sexmissbruk enligt ovan och till slut funkade inget i mitt liv. Äktenskap och jobb åt skogen.... Sökte för det och gick i terapi i kombination med Androcur som sänker sexdriften hos män. Fantastiskt skönt. Vet inte om motsvarande medicin finns för kvinnor, men om du ser detta som ett problem och kanske oxo din man så sök för det!

• Anonym (Sugaren)

Sexmissbrukare tycker jag att du blir först när din översexualitet blir destruktiv.

Att vara otrogen är ett destruktivt beteende t ex, särskilt om du är det regelbundet.

Jag har i perioder missbrukat sex och då har det till stor del berott på en kombination av bekräftelsebehov och översexualitet.

Har någon visat sexuellt intresse för mig så har jag inte klarat av att säga nej. Även om jag initialt försökt låta bli att sex med en person pga att det varit opassande så har jag efter lite övertalning blivit kåt och i och med det har mitt förnuft försvunnit.

Ett tydligt exempel är för några år sedan när en kille skrev att han skulle på krogen och undrade om jag ville ha påhälsning senare på natten. Eftersom det var onsdag och jag skulle börja jobba tidigt dagen efter så sa jag att det vore trevligt men att det isf inte fick bli efter kl 12.

Jag höll mig vaken till kl12 och somnade sen. Kl 2 ringer killen och undrar om jag vill ses. Initialt ville jag inte för jag vet hur förstörd jag blir utan nattsömn. Då började han berätta om sin stora kuk och hur mycket jag hade tyckt om vårat förra möte. Vips så var jag kåt, lade förnuftet åt sidan och bad honom genast komma till mig.

Det slutade med rejäla omgångar och nästan ingen sömn. Jag anmälde mig sjuk dagen efter och förbannade min kåthet som hela tiden tog över.

Nu har jag både övat på att säga nej och att försöka undvika situationer då min kåthet kan förstöra för mig. T ex har jag alltid flygplansläget på nattetid för att slippa nattliga gäster.

• Anonym (Sugaren)
    12N34K56S skrev 2021-03-04 14:21:28 följande:

Min sambo är sexmissbrukare

Är det en man eller en kvinna?
  • Anonym (J)

Om du söker kontakt med likasinnade som du skrev så är jag en man i ungefär samma ålder som känner igen mig mycket i det du beskriver.

• 12N34K56S

Jag är man som äger sidan min sambo till tjej brukar skriva på olika trådar å så

• Anonym (Va?)
    12N34K56S skrev 2021-03-04 20:28:33 följande:

Jag är man som äger sidan min sambo till tjej brukar skriva på olika trådar å så

Va? Det där var helt obegripligt.
  • Anonym (H)
    12N34K56S skrev 2021-03-04 20:28:33 följande:

Du kan alltså läsa allt hon skriver utan att hon vet om det? Spännande.
  • Wench85
    Anonym (Nymfoman) skrev 2021-03-04 13:22:31 följande:

Jag är en gift, trebarnsmamma på 37 år. Jag gjorde min sexdebut som 17-åring men var intresserad av sex långt innan dess. Gjorde allt annat utom just sex. Jag har ett enormt stort behov. Jag vill ligga med min man helst varje natt. Hade vi levt själva så hade vi spenderat enormt mycket tid i sängkammaren. Jag är konstant sugen och mina tankar leder ofta in på sex. När vi har sex så får jag inte nog! Trots att jag har förmågan att komma utav enbart penetrerande sex (eller kanske snarare att min make har förmågan att ge mig orgasm av penetrerande sex) så vill jag bara ha mer o mer! Jag onanerar ofta efter sexet trots att jag får orgasm. Jag drömmer om sex på nätterna. När jag som 22-åring var singel i 10 månader så missbrukade jag sex, låg med ungefär 20 st. Utöver det har jag varit i ett fast förhållande innan min man. Nu har jag insett att jag förmodligen är sexmissbrukare ff. Jag var otrogen i somras, träffade en gammal "kompis" (som jag låg med under min singeltid). Ville veta om jag verkligen skulle klara av att bedra, om han var lika stor som jag upplevt i min ungdom. Jag var nyfiken, Det var overkligt. Vad vill jag då med mitt inlägg? Jag vill nog komma i kontakt med andra som missbrukar sex o veta om det är det jag gör. Jag kollar aldrig på porr eller porrurfar men jag läser sexnoveller o har i perioder haft kontakt med män o pratat sex tex på msn.

På vilket sätt upplever du det som ett missbruk? 
Svar på tråden Översexuell