Översexuell
Jag är en gift, trebarnsmamma på 37 år. Jag gjorde min sexdebut som 17-åring men var intresserad av sex långt innan dess. Gjorde allt annat utom just sex. Jag har ett enormt stort behov. Jag vill ligga med min man helst varje natt. Hade vi levt själva så hade vi spenderat enormt mycket tid i sängkammaren. Jag är konstant sugen och mina tankar leder ofta in på sex. När vi har sex så får jag inte nog! Trots att jag har förmågan att komma utav enbart penetrerande sex (eller kanske snarare att min make har förmågan att ge mig orgasm av penetrerande sex) så vill jag bara ha mer o mer! Jag onanerar ofta efter sexet trots att jag får orgasm. Jag drömmer om sex på nätterna. När jag som 22-åring var singel i 10 månader så missbrukade jag sex, låg med ungefär 20 st. Utöver det har jag varit i ett fast förhållande innan min man. Nu har jag insett att jag förmodligen är sexmissbrukare ff. Jag var otrogen i somras, träffade en gammal "kompis" (som jag låg med under min singeltid). Ville veta om jag verkligen skulle klara av att bedra, om han var lika stor som jag upplevt i min ungdom. Jag var nyfiken, Det var overkligt. Vad vill jag då med mitt inlägg? Jag vill nog komma i kontakt med andra som missbrukar sex o veta om det är det jag gör. Jag kollar aldrig på porr eller porrurfar men jag läser sexnoveller o har i perioder haft kontakt med män o pratat sex tex på msn.