• 21UppeVidFem

Erfarenhet med Fotfetish

Det är något som har kommit upp i tankarna. Fötter beklädda i nylon eller strumpbyxor. Att bli berörd, beröra och smaka. Har ni erfarenhet eller tankar kring denna fetisch?

• Svar på tråden Erfarenhet med Fotfetish
  • Anonym (röda naglar)

Tro't eller ej men ibland har jag funderat på att man borde ha en älskare med fotfetisch.

Både för att jag älskar fina skor och fotmassage, och sexiga strumpor. 

Får jag bara fotmassage så hade det inte stört mig om den andre får ut något mer av det.

• Anonym (--)

Hej.

Är en rätt vanlig fetisch, om det nu är fetischism det handlar om för dig.

Tämligen vanlig turn on bland fram för allt män. Att hitta en kvinna om du föredrar det som delar ditt intresse är nog inte omöjligt men rätt utmanande och svårt. Gillar du män istället ökar nog urvalet ordentligt.

Rubriken känns lite missvisande på ditt inlägg, är det fötter eller är det nylonstrumpor etc som är din kink egentligen?

Finns många likasinnade som du och finns en hel inom porrvärlden också om man roas av det.

Lycka till med utforskande av ditt nya intresse.

/ kram på dig

• Anonym (Viss erfarenhet)
    21UppeVidFem skrev 2021-03-04 17:15:42 följande:

Det är något som har kommit upp i tankarna. Fötter beklädda i nylon eller strumpbyxor. Att bli berörd, beröra och smaka. Har ni erfarenhet eller tankar kring denna fetisch?

Har viss erfarenhet, dock ej av nylon/strumpor utan av bara kvinnofötter. En ex runkade ibland av mig med fötterna för att hon tyckte det var roligt. Sedan dess så har jag börjat associera nakna kvinnofötter med sex.

Jag tror att sexuella fetischer för saker som egentligen inte är speciellt sexiga som tex. fötter, skor, diskvantar, ansiktsmasker eller vad det nu kan vara är inlärt. Man lär sig av någon erfarenhet att koppla ihop detta med sin sexualitet. Leta efter svaret i ditt minne så hittar du det nog där. Kanske något enkelt som att du sett en kvinna du blivit väldigt attraherad av ta på eller av sig strumpbyxor och hjärnan kopplade ihop strumpbyxorna med kvinnan som attraherade dig, och numera räcker det med åsynen av strumpbyxor för att trigga igång detta i hjärnan. Kanske något mer uppenbart som att du hade sex med henne istället för att bara se och både kände och såg strumpbyxorna mot dig samtidigt som du njöt sexuellt.
Svar på tråden Erfarenhet med Fotfetish