Erfarenhet med Fotfetish
Det är något som har kommit upp i tankarna. Fötter beklädda i nylon eller strumpbyxor. Att bli berörd, beröra och smaka. Har ni erfarenhet eller tankar kring denna fetisch?
Det är något som har kommit upp i tankarna. Fötter beklädda i nylon eller strumpbyxor. Att bli berörd, beröra och smaka. Har ni erfarenhet eller tankar kring denna fetisch?
Tro't eller ej men ibland har jag funderat på att man borde ha en älskare med fotfetisch.
Både för att jag älskar fina skor och fotmassage, och sexiga strumpor.
Får jag bara fotmassage så hade det inte stört mig om den andre får ut något mer av det.
Hej.
Är en rätt vanlig fetisch, om det nu är fetischism det handlar om för dig.
Tämligen vanlig turn on bland fram för allt män. Att hitta en kvinna om du föredrar det som delar ditt intresse är nog inte omöjligt men rätt utmanande och svårt. Gillar du män istället ökar nog urvalet ordentligt.
Rubriken känns lite missvisande på ditt inlägg, är det fötter eller är det nylonstrumpor etc som är din kink egentligen?
Finns många likasinnade som du och finns en hel inom porrvärlden också om man roas av det.
Lycka till med utforskande av ditt nya intresse.
/ kram på dig