• Anonym (K N)

    Buttplug hiss eller diss?

    Vad tycker ni om buttplug? Är det något att införskaffa eller är det överreklamerat?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Buttplug hiss eller diss?
  • Anonym (Diss)

    Förstår inte tjusningen med det. Är inte skönare än en dildo eller kulor och själva delen som är vid muskeln är smalare än resten så den blir väldigt svår att stoppa in men enkel att hålla kvar så vill man träna den muskeln så den blir starkare är det mycket bättre att ha en vanlig dildo som trillar ut om man inte spänner hårt kring den.

    Förstår inte heller syftet...verkar mest vara att göra anus löst och töjt. Anus skall ju vara stramt och starkt för att analsex skall vara trevligt både för anusinnehavare och den som stoppar snoppen där. Så man kan klämma ordentligt.

  • Anonym (--plugghäst)

    Hej!

    Jag har ett antal olika och har med stor förväntan testat vid olika tillfällen men inte fastnat alls för det. Jag tycker inte det känns så speciellt eller ger den där underbara känslan som många talar om. Jag tycker mest det är svårt att få dem att sitta bra.

    Kommer prova fler gånger för att se om det ger mig nåt men det kanske är så att det är väldigt individuellt helt enkelt.

    Lycka till i ditt utforskande, hoppas du blir nöjd.

  • Anonym (Swing for fun)

    Kan ha sina fördelar. Inte enbart en buttplug men en buttplug vid samlag kan göra att man stimulerar a-punkten bättre vilket kan ge himmelska orgasmer.

  • Anonym (Alltid(man))

    Buttplugg är bara så himla skönt att använda, både vid mina egna lekstunder samt när jag och min fru har sex. Blir både hårdare och får en bättre utlösning. För övrigt så gillar jag att ha andra saker i baken med.

  • Anonym (Uppskattar analt.)

    Kan vara skönt med buttplug om den sitter bra. men föredrar nästan mer dildo nu för tiden.

  • Gaskarl
    Anonym (Diss) skrev 2021-03-05 06:30:37 följande:

    Förstår inte tjusningen med det. Är inte skönare än en dildo eller kulor och själva delen som är vid muskeln är smalare än resten så den blir väldigt svår att stoppa in men enkel att hålla kvar så vill man träna den muskeln så den blir starkare är det mycket bättre att ha en vanlig dildo som trillar ut om man inte spänner hårt kring den.

    Förstår inte heller syftet...verkar mest vara att göra anus löst och töjt. Anus skall ju vara stramt och starkt för att analsex skall vara trevligt både för anusinnehavare och den som stoppar snoppen där. Så man kan klämma ordentligt.


    Det är skönt, och du har ju den lilla säkerhetsformen, som oftast inte finns på en dildo, om man lattjar ensam.
  • Anonym (Nyf)

    Min fru har alltid gillat ett finger där bak, och tog själv upp att hon skulle vilja testa med en buttplug.

    Köpte den minst som fanns i typ rostfritt.

    Kan säga att sexlivet har gått till sån otrolig höjd efter vi började använda så nu blir det knappt sex utan den. Hon blir otroligt stimulerad av den och får helt makalösa orgasmer.

    Tycker att alla som törs prova ska göra det, herrejösses vilket lyft det vart av den.

    Börja med en lång bra slickning, och strax före orgasm för man in den långsamt och fint, lyckas man pricka att den kommer in vid orgasmtillfället så ska ni få se på skakningar i benen

  • Anonym (Uppskattar analt.)
    Anonym (Nyf) skrev 2021-03-23 12:12:58 följande:

    Min fru har alltid gillat ett finger där bak, och tog själv upp att hon skulle vilja testa med en buttplug.

    Köpte den minst som fanns i typ rostfritt.

    Kan säga att sexlivet har gått till sån otrolig höjd efter vi började använda så nu blir det knappt sex utan den. Hon blir otroligt stimulerad av den och får helt makalösa orgasmer.

    Tycker att alla som törs prova ska göra det, herrejösses vilket lyft det vart av den.

    Börja med en lång bra slickning, och strax före orgasm för man in den långsamt och fint, lyckas man pricka att den kommer in vid orgasmtillfället så ska ni få se på skakningar i benen


    Min sambo har också provat på att ha en buttplug samtidigt som när vi kör vaginalt. Blir riktigt härliga orgasmer för henne!
  • Anonym (Trans)
    Anonym (Diss) skrev 2021-03-05 06:30:37 följande:

    Förstår inte tjusningen med det. Är inte skönare än en dildo eller kulor och själva delen som är vid muskeln är smalare än resten så den blir väldigt svår att stoppa in men enkel att hålla kvar så vill man träna den muskeln så den blir starkare är det mycket bättre att ha en vanlig dildo som trillar ut om man inte spänner hårt kring den.

    Förstår inte heller syftet...verkar mest vara att göra anus löst och töjt. Anus skall ju vara stramt och starkt för att analsex skall vara trevligt både för anusinnehavare och den som stoppar snoppen där. Så man kan klämma ordentligt.


    Håller med diss. Ådrig dildo är överlägsen och ska den sitta kvar inne ta man på sig baddräkt body mm .

    Men en plugg kostar några tior så köp bara.

    Bästa användning är väl om man vill stoppa i tjejen för att göra andra hålet trängre.
  • Anonym (Glid)
    Anonym (Trans) skrev 2021-04-19 18:07:49 följande:

    Håller med diss. Ådrig dildo är överlägsen och ska den sitta kvar inne ta man på sig baddräkt body mm .

    Men en plugg kostar några tior så köp bara.

    Bästa användning är väl om man vill stoppa i tjejen för att göra andra hålet trängre.


    Håller med om detta, i med pluggen och fittan och få lite variation i hur fittan känns!
Svar på tråden Buttplug hiss eller diss?