• Anonym (HerrJonsson)

varför är många fina tjejer singlar?

det vimlar av dom, borde inte va svårt för dom att få killar Obestämd
    att killar är singlar, det kan man förstå

• Svar på tråden varför är många fina tjejer singlar?
  • Arcnice

Lär väl vara av samma anledning till att så många fina killar är singel. De hittar ingen som matchar det de söker som samtidigt är intresserade av dem.

Kanske är för kräsna, eller så trivs de som singlar och söker inte någon relation. De lär ju inte ha några problem att få sex i de flesta fall om de vill ha det.

• Anonym (HerrJonsson)

det finns få bra killar enligt tjejer

• Anonym (HerrJonsson)

för det mesta är killar mansbebisar och/eller sexgalningar

• Anonym (HerrJonsson)

det är illa att det är en sådan obalans, med alla fina tjejer, och ruttna killar, många blir utan, trots att någon ibland säger att de flesta hittar någon, förr eller senare... händer väl först då man sänker kraven, nöjer sig

• Anonym (Tihi)

Tanken har aldrig slagit dig, att vi kanske trivs med att vara singlar? Alla vill inte leva i en kärleksrelation.

• Anonym (HerrJonsson)

nej, den tanken har aldrig slagit mig, jag trodde att dom fina tjejerna på dejtappar är där för att dom vill träffa någon

• Anonym (Tihi)
    Anonym (HerrJonsson) skrev 2021-03-09 10:45:19 följande:

nej, den tanken har aldrig slagit mig, jag trodde att dom fina tjejerna på dejtappar är där för att dom vill träffa någon

Fast du nämnde inte i din trådstart att du menar tjejer på dejtingappar.
  • Mandel

För att kvinnor idag inte behöver en man på samma sätt som de gjorde för 30-40 år sedan.
    Därför nöjer sig inte kvinnor med vad som helst utan då är de hellre ensamma.
    Har i alla tider funnits gott om män som både frivilligt och ofrivilligt valt att leva utan kvinna, men dem har man aldrig reagerat över på samma vis som man reagerar på alla kvinnor utan en man idag.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (HerrJonsson)
    Anonym (Tihi) skrev 2021-03-09 10:46:57 följande:
    Fast du nämnde inte i din trådstart att du menar tjejer på dejtingappar.
    om jag går ut på stan, och ser fina tjejer, så vet jag inte om dom är singlar, hur skulle jag kunna veta det?
    det är ganska självfallet att jag menade tjejer på dejtappar
  • Anonym (HerrJonsson)
    Mandel skrev 2021-03-09 10:47:27 följande:

För att kvinnor idag inte behöver en man på samma sätt som de gjorde för 30-40 år sedan.
    Därför nöjer sig inte kvinnor med vad som helst utan då är de hellre ensamma.
    Har i alla tider funnits gott om män som både frivilligt och ofrivilligt valt att leva utan kvinna, men dem har man aldrig reagerat över på samma vis som man reagerar på alla kvinnor utan en man idag.

män utan en kvinna kallas för bög eller ses som en udda figur
Svar på tråden varför är många fina tjejer singlar?