• Svar på tråden Hade ni valt iPhone 11 eller iPhone 12 mini?
  • Gameofthrones

    Gillar inte ha mobiler som alla andra.

    Har en helt annan.

  • sextiotalist
    nyfiknatjejen skrev 2021-03-09 14:58:43 följande:

    Vilken väljer ni och varför? ????


    Väljer bort äpplen. Dyrt och väldigt hårt styrt. Köper hellre en android för halva priset och är lika bra
  • Gameofthrones

    Appel är väldigt bra som stationär dator, Apple är bra för hemdator (laptop)

    Jag gillar inte egentligen Microsoft.

    Gaming stationär är ok.

    Som mobil det suger.

  • sextiotalist
    Gameofthrones skrev 2021-03-09 15:49:52 följande:

    Appel är väldigt bra som stationär dator, Apple är bra för hemdator (laptop)

    Jag gillar inte egentligen Microsoft.

    Gaming stationär är ok.

    Som mobil det suger.


    Svindyr. Vi har en vanlig enkel dator som inte är apple, fungerar utmärkt för de behov vi har (ingen som spelar här hemma). Har en surfplatta som kostade under 1500, fungerar utmärkt. När det gäller sådant så betalar jag inte några överpriser för funktioner som jag inte är intresserad av
  • Gameofthrones
    sextiotalist skrev 2021-03-09 15:55:54 följande:

    Svindyr. Vi har en vanlig enkel dator som inte är apple, fungerar utmärkt för de behov vi har (ingen som spelar här hemma). Har en surfplatta som kostade under 1500, fungerar utmärkt. När det gäller sådant så betalar jag inte några överpriser för funktioner som jag inte är intresserad av


    Samma här.

    Min man är intresserad av Apple stationär. Mer än mig.

    För mig räcker det med en laptop. Hade jag varit ensam så hade det räckt med en surfplatta/ laptop.

    Samna sak med mobil sålänge den har bra hårddisk och kamera. Så är jag nöjd.
  • Gameofthrones
    sextiotalist skrev 2021-03-09 15:55:54 följande:

    Svindyr. Vi har en vanlig enkel dator som inte är apple, fungerar utmärkt för de behov vi har (ingen som spelar här hemma). Har en surfplatta som kostade under 1500, fungerar utmärkt. När det gäller sådant så betalar jag inte några överpriser för funktioner som jag inte är intresserad av


    Samma här.

    Min man är intresserad av Apple stationär. Mer än mig.

    För mig räcker det med en laptop. Hade jag varit ensam så hade det räckt med en surfplatta/ laptop.

    Samna sak med mobil sålänge den har bra hårddisk och kamera. Så är jag nöjd.
  • Gameofthrones
    sextiotalist skrev 2021-03-09 15:55:54 följande:

    Svindyr. Vi har en vanlig enkel dator som inte är apple, fungerar utmärkt för de behov vi har (ingen som spelar här hemma). Har en surfplatta som kostade under 1500, fungerar utmärkt. När det gäller sådant så betalar jag inte några överpriser för funktioner som jag inte är intresserad av


    Samma här.

    Min man är intresserad av Apple stationär. Mer än mig.

    För mig räcker det med en laptop. Hade jag varit ensam så hade det räckt med en surfplatta/ laptop.

    Samna sak med mobil sålänge den har bra hårddisk och kamera. Så är jag nöjd.
  • Mint

    Varför svarar folk inte på trådens fråga? Tror ni ts är intresserade av att ni köper android eller har en surfplatta som kostar 1500 kr?

    Jag hade valt 12 Mini, eftersom jag gillar storleken.

    Har en XR nu och tycker den är onödigt stor egentligen.

  • Pirum

    Jag valde en minitolva. Lagom storlek, bättre pris av 12:orna. Jag tänker också att ju senare modell man köper, desto längre kan man ha den innan man måste byta. Hade en iPhone 6 förut så jag är verkligen inte en sån som byter mobil hela tiden.

  • Tage Tyrann

    Inget. Jag hade valt en mera prisvärd telefon och lagt resten av pengarna på nått vettigt.

Svar på tråden Hade ni valt iPhone 11 eller iPhone 12 mini?