-
Kåt jämt
Tor 11 mar 13:14 Läst 0 gånger Totalt 66 svar
Anonym (Kåt jämt. (kille))Tor 11 mar 13:14
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Hej!
Ja, jag är som oftast kåt, vilket är ett problem för mig. Jag har varit singel i några år och har haft svårt att hitta en partner.
Det här är ingen kontaktannons. Jag kände bara att jag behövde skriva av mig lite.
-
Anonym (Jaha)
Tor 11 mar 13:16 #1
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Tänka sig.
-
Anonym (Intresseklubben)
-
Tor 11 mar 13:23 #3
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Du är inte ensam! Jag blir galen på mig själv! Kommer Du på hur man dödar den känslan- hör av Dig;)
-
Anonym (Kåt jämt. (kille)) Trådstartaren
Tor 11 mar 13:24 #4
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Jag önskar att jag visste ett sätt.Wzupmf skrev 2021-03-11 13:23:20 följande:Du är inte ensam! Jag blir galen på mig själv! Kommer Du på hur man dödar den känslan- hör av Dig;)
-
Umedude
Tor 11 mar 13:29 #5
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Jag känner med dig och förstår dig fullständigt.
Har du provat sätta in kontaktannonser någonstans?
Vilka har du träffat där?
Har du varit öppen med dina behov?
-
Tor 11 mar 13:39 #6
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Det känns som att många har det problemet. Främst killar. Undrar hur det kommer sig?
Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel. -
Anonym (man)
Tor 11 mar 13:41 #7
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Finns inget skönare än att känna sig kåt
-
Tor 11 mar 13:56 #8
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Det är en skön känsla, men tråkigt om man är ensam.Anonym (man) skrev 2021-03-11 13:41:26 följande:Finns inget skönare än att känna sig kåt
-
Anonym (man)
Tor 11 mar 13:58 #9
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Fröken höger brukar alltid ställa uppAnonym (Kåt jämt. (kille)) skrev 2021-03-11 13:56:39 följande:Det är en skön känsla, men tråkigt om man är ensam. -
Tor 11 mar 13:58 #10
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Jo. Hon ställer upp ganska ofta.Anonym (man) skrev 2021-03-11 13:58:13 följande:Fröken höger brukar alltid ställa upp.