• Dilf

    Skulle du??

    Skulle du som tjej bara kunna dra en okänd kille åt sidan och suga av han. För att du ville. Typ en provhytt,toa eller liknande..

    Eller är det som jag tror bara i porrfilmer????

  • Svar på tråden Skulle du??
  • Anonym (ddd)
    Dilf skrev 2021-03-13 11:10:48 följande:

    Skulle du som tjej bara kunna dra en okänd kille åt sidan och suga av han. För att du ville. Typ en provhytt,toa eller liknande..

    Eller är det som jag tror bara i porrfilmer????


    Nej det skulle jag verkligen inte. Om någon gör så är de väl antingen påtända eller helt gränslösa och inte har konsekvenstänk. 
  • Anonym (Mohahaa)

    Tror snarare att om du är riktigt ung och snygg så finns det en chans att det kommer en pedofil och drar dig åt sidan och tvingar dig att suga av honom. Du är extremt porrskadad.

  • Dilf
    Anonym (Mohahaa) skrev 2021-03-13 11:44:46 följande:

    Tror snarare att om du är riktigt ung och snygg så finns det en chans att det kommer en pedofil och drar dig åt sidan och tvingar dig att suga av honom. Du är extremt porrskadad.


    Nu är det ju iof så att det här har hänt.

    Så ta din pekpinne och stoppa upp..

    Och vem har bestämt att ni sätter normen för alla?

    Det räcker att svara för sig själv personligen.

    Dessutom skrev jag att jag tror inte det,inte vanligt iaf..

    Hänt mig en gång.
  • Anonym (Nja)

    Jag har gjort liknande saker i min ungdom när jag försökte "återta min sexualitet" efter sexuella övergrepp som barn o våldtäkt i tonåren. Jag var väldigt gränslös sexuellt och försökte inbilla både mig själv och andra att jag gjorde detta för att jag själv ville osv men i själva verket var detta ett självskadebeteende..

  • Anonym (Äckligt)

    Men fy fan så äckligt!! Man har ju inte ens en aning om hur ren han är där nere, om han har sjukdomar eller nånting annat! NEJ!!

    Sluta se porrfilmer, du får bara konstiga föreställningar om vad som är normalt.

  • Dilf

    Vf är du anonym för?

    En fantasi är just,en fantasi..

    Ni har nog nöjda män, heeelt wild and crazy ju????

Svar på tråden Skulle du??