Gravid med fel man
Bästa FL .. har ett stort problem.. tankarna snurrar och snurrar. Kvinna 34.. Vad gör man om man är gift och väntar barn med fel man?
Min man och jag har varit gifta länge och han hade betett sig svinigt och nonchalant gentemot mig i flera år. Otrohet bland annat, kränkningar, aggressiva utspel osv. Träffade då en annan man som jag blev och är mycket kär i. Då jag inte har ekonomin eller någon som helst möjlighet att få tag i eget boende har jag blivit kvar med denna man (han jag är gift med). Äktenskapet blev mycket bättre men klarade inte av att vara nära honom längre (har inte sex någonsin längre eller någon annan form av närhet). Min make blev mycket snäll och hjälpsam och visar att han har förändrats. Detta har varat över lång tid.
Träffade fortfarande den andra mannen. Blev med barn oplanerat (hade kopparspiral). Den andre mannen som gjort mig gravid blir vansinnig, kände inte igen honom alls. Jag bryter därför kontakten med honom och sa att jag gjort abort. Vad ska jag göra nu..? Låtsas som det regnar? Som tur var råkade jag och min make faktiskt ligga med varandra vid två tillfällen där jag blev gravid men är helt säker på att det inte är hans. Har två gemensamma barn med min man, 6 och 8 år gamla. Vill verkligen inte göra min man illa.. vill inte slösa hans tid.. Tacksam för tankar, tips och råd.